Skratt och födelsedagsfirande



Vi har haft en underbar påsk. Varit en massa nere i Höllviken hos mina underbara föräldrar och myst med dom och med Crille å Millan.
Tim har jobbat hela helgen så påskfirandet med äggletning fick vänta tills igår. Då delade vi dagen, förmiddagen gick till påskfirandet och eftermiddagen spenderades med att fira min bästa fina mamma som fyller år idag!!!
GRATTIS GRATTIS GRATTIS MAMMA PÅ DIN DAG!


Älskar er <3

I torsdags följde jag med Nicole på påskmingel här i slottsstaden, det var jättekul att komma ut en runda. Med undantag för en snabb kväll på möllan för nån vecka sedan så var deta första gången jag varit ute och druckit vin sen jag bev gravid. Det känns lite konstigt att vara ifån mitt lilla hjärta men hon hade det så mysigt hemma med sin pappa så jag kund med gott samvete koncentrera mig på min kväll men min bästis Nicole =)





Hon skrattar så mycket min lilla bebis! Nästan alltid går det all locka henne till skratt om hon inte redan skrattar... Det är så underbart och mitt hjärta nästan bubblar av kärlek när jag tittar på henne!
Hon älskar sina kompisar och har nu börjat leka med dom. För första gånen så drog hon i lejonet igår så han spelade för henne, det är galet å fort det går!


Minja med sina kompisar


Älskar ditt skratt min gullunge!

Nu sitter jag här hemma med min unge i famnen, sovandes! Det är en fantastisk underbar känsla att ha en liten människa så nära, så sårbar och så beroende av en... Att känna att jag är den människan för henne som min mamma är för mig. Och att Tim är den för henne som min pappa är för mig, det är en stor känsla!
En känsla som bara en mamma eller pappa kan förstå och en känsla som slår precis allt annat på hela jorden. Hon är det finsate jag vet och min kärlek är större än jag någonsin kunde ana...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0