Bebismys och LCHF

                                          
                                                      
             

Igår blev det ett ba för min lilla unges del, det hände en liten olyck så det kändes bäst så =)
Efter badet var hon helt slut, även om det var väldigt mysigt denna gången! Så hon slocknade i min famn, underbart!!!


Min lilla badanka <3


Idag har vi varit i stan med Madde och Olivia. Fick bytt lite kläder och ett par fotollsskor till mannen sen blev det ju självklart en fika på det! Måste ju bara rekomendera Red fellas sallader, dom är helt fantastiska! En massa goda saker i och inte särskilt dyr heller, för dagens sallad betalade jag 59 kr!
Jag har sedan några dagar tillbaka bestämt mig för att satsa på LCHF. Det känns så himla bra, jag känner mig mätt, glad och pigg och så taggar det mig att bli av med dessa extrakilona som kom med min prinsessa!
Mina föräldrar har ätit det jättelänge nu så jag har samlat på mig en massa bra tips på mat, så detta ska nog gå bra! Jag känner mig iaf taggad!


Min prinsessas kinder är inte att leka med haha <3

Imorgon ska vi hälsa på Minjas farmor på jobbet och så ska jag, mannen och barnet äta lunch på stan!
Sen jobbar Tim kväll så då får vi se vad jag och min bebis hittar på...



Kommentarer
William

En liten hälsning till Minja !



Ha Det nu så bra och hälsa Mamma och Pappa !



Kram från gammelfarfar !

2012-04-12 @ 07:10:41
michaela

haha..men guuud vilken liten tjockis hon blivit! precis som det ska va =)

pratade precis med en vän som går på lchf..och jag blir nästan lite sugen på det jag med! vi får väl se, jag borde verkligen byta mina kassa matvanor...

puss på er!

2012-04-12 @ 12:00:50
Josephine

Farfar, Minja hälsar tillbaka att hon sakanr dej!



Ja Michaela det är skitbra, vet man bara vad man kan laga så går det hur bra som helst! Jag mår toppen!!! Saknar er!

Å ja min lilla loppa har fått riktiga kinder =) massa mysigt att pussa på dom!

2012-04-15 @ 17:16:04
URL: http://vimedflickan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0