Saknar dig min underbara Millepille <3


Bebismys är det bästa som finns

Jag glömde ju lägga upp fotton från när farfarn, Ingela och farbror Robin var här...

 


Igår tog jag min dotter och satte oss på tåget till Kristianstad. Jag har saknat mina vänner där så himla mycket, känns konstigt att inte träffa dom varje dag som jag gjorde innan när jag jobbade där på tolkcentralen. Minja fick jättefina presenter av dom, en rosa klänning med body i, en Ludde-bok och en väska med ett jättefint pussel i... Tack så mycket underbara ni!!!
Det var verkligen jättekul att få träffa alla igen så det får nog bli en tur upp om nån vecka igen =)
Tänkte även att jag ska försöka börja jobba lite om en månad eller så, jag frilansar ju då så jag kan välja precis var å när jag vill jobba och det är ju helt underbart! Så det blr nog ett uppdrag då och då för att hålla det uppe och aför att kunna dryga ut mammapenningen lite.

Igår blev det även en spontankväll med Anna å Madde på lillatorg, hade verkligen jätte trevligt även om jag är lite sliten idag haha, men det är det värt. Händer ju inte så ofta att jag gör sånt så man får passa på att njuta. Sen känslan av att komma hem till en snusande bebis är helt fantastisk... Min älskade flicka <3


Pluttunge så fort tiden går, jag hinner inte med!

Vi har varit och träffat prästen idag som ska döpa Minja. Hon är verkligen jättetrevlig, så glad och snäll. Jag ser fram emot dopet jättemycket nu, ska bli så kul. En dag som bara är min underbara dotters dag!
Hon hälsar förresten att hon INTE önskar sig några silverskedar, silverramar eller små askar till sin första lock ;) Istället vill hon gärna önska sig en hoppegunga, disneys dvd:er, sagoböcker.. ja hon har en liten lista min plutta haha!

Idag avslutar vi dagen med min underbara lilla Mille, saknar dej en massa <3


<3



Kommentarer
Millan

Ajdå! Jag som köpt en hel hög med silverskedar och små askar.. det som är så kul? NOT ;D

2012-04-19 @ 09:54:32
URL: http://emiliagabriella.devote.se
William

Tänkte passa på att hälsa till Milton.

Ser ut som han har det mycket bra !



Så var det Minja som får en kram och när jag ändå

håller på så får Ni en kram hela familen .



Ha det bra önskar gammelfarfar !

2012-04-22 @ 14:26:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0