Ännu ett födelsedagsbarn, grattis Bella!

Grattis Isabella, idag blir du ETT ÅR!!!


Här var hon inte mer än några veckor gammal <3

Tänk att ett år kunde gå så fort, under detta året har jag hunnit bo i Stockholm, flytta hem till min kärlek i Malmö, köpa lägenhetet, bli gravid, och ha det helt fantastiskt med mannen i mitt liv! Och snart en engen bebis med!
Hoppas på ännu ett så innehållsrikt år tillsammans med alla vi älskar...

Igår trodde jag faktist att det skulle bli bebis idag, kändes liksom som att det startade med lite ont i ryggen men idag känns det som vanligt idag, så vi får fortsätta vänta och längta!!!

Återkommer om det händer något =)

Hoppas ni får en underbar söndag!



Kommentarer
michaela

skönt för bella att hon får ha sin födelsedag ifred ;) GRATTIS till henne!

2012-02-05 @ 11:43:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0