Födelsedagsbebis???

GRATTIS Becca på din födelsedag! Idag tänkte jag ju ge dig en bebis!!! Det känns inte riktigt än som att knytet är med på noterna men dagen har ju bara precis börjat så mycket kan hända =)

Har sovit gott inatt men bebisen lägger sig bara längre och längre ner nu, hon har börjat vrida sig ordentligt ner i den där kanalen så jag måste springa upp och kissa typ 8 ggr per natt! Men jag antar att det är bra för då betyder det väl att hon laddar inför utgången haha!

Det är strålande sol och iskallt ute idag, -12 grader har jag hört, har inte undersökt det än men lovar att jag ska göra det senare! Det är okej att det är kallt nu sålänge det inte snöar... Jag gillar snön, men inte i februari!!!
Nä nu längtar vi efter våren istället!

Ett vårfoto på min lilla pojke från ifjol...



Igår spännde det mycket i min mage och känndes annorlunda, så när jag gick och lade mig på kvällen så började jag fundera på om det kanske faktist är så att det är en bebis som vill komma snart...
Men när jag tänker så så blir jag lite rädd!
Jag har liksom laddat i 9 månader på att hon skulle komma den 1a februari. Och nu är vi inne på den 3e dagen på övertid och nu känns det liksom inte verkligt längre...
Nu har det börjat kännas som att det är såhär jag kommer ha det i resten av mitt iv. Jag känner inte det som att det verkligen kommer komma en bebis snart. Så när någonting känns annorlunda jämfört med innan så blir jag lite rädd, för nu känner jag mig liksom inte beredd längre =)
Men jag antar att min kropp hjälper min hjärna när det väl kommer igång...

Håll era tummar för en helgbebis!!!



Kommentarer
michaela

åh. jag håller verkligen alla tummar. och det känns ju som att hon börja leta sig ut. imorgon kommer hon! så njut av din sista dag som "bara jossan" livet kommer aldrig mer bli sig likt och du kommer ha ett helt nytt tänk från och med imorgon ;)



NJUT dagen min kära!

2012-02-04 @ 10:21:50
Josephine

Åhh tänk om det verkligen är så!!! Tänk om jag är mamma imorgon!

Hör av mig om hon trötnar på magen =) Puss

2012-02-04 @ 16:23:34
URL: http://vimedflickan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0