Muminmamma!

Det har varit en jobbig kväll, magen är hård och knytet bökar. Mår lite illa av allt bufflande...
Men man kan ju hoppas på att det bara är några dagar kvar nu =)

Känner mig som en muminmamma nu, och det är precis så jag ser ut hahah!

     


Måste ju tipsa om en jättebra sida, veetle.com där streemas filmer, där finns allt man kan tänka sig.
 Vi såg en film där ikväll, tyvärr så finns där ju ingen textning vilket gör mitt liv lite svårare haha men jag har ju min personliga översättare... Så typ en gång vart 20e minut måste jag säga "jag fattar inte" så sammanfattar mannen för mig vad det är som gäller =) Perfekt!

Nu finns det hicka i min mage, det är nog tredje gången idag, en glupsk liten dam som vilar där inne!

Imorgon blir det fika och mys med min bästa underbara mamma!!! Mannen min ska ju leka fotbollsproffs ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0