2012-02-01 idag är ju din dag!

Den stora dagen är här!!!! Dagen när knytet ska bli en flicka!
Men inte har jag märkt av det nåt speciellt än...
Vi får se hur dagen slutar...

Jag har ju fått en massa datum av alla som jag känner för när hon ska komma, men den jag litar på mest är nog min lilla trollmor. Ni förstår att min mamma är inte som alla andra mammor. Hon är nämligen min mormors dotter och min mormor, hon var en mycket speciell kvinna!
Hon visste saker som inte andra visste och kunde saker som inte många andra behärskade =)
Så nu måste ni ju förstå vilken speciell kvinna min mamma är!!!
Och min mamma säger att hon ska komma idag eller imorgon så så måste det ju vara!?



Såhär långt har jag hunnit med besök från mina bästa barndomsvänner Sophie och Sophie... Fattades bara en liten del så hade gänget varit fulltagliga, men det får vi ta en anna dag! Vi har pratat en MASSA och mumsat lite cheesecake igen, det är värst vad den håller länge den där kakan!!

Snart bär det av till höllviken, mannen jobbar kväll och jag känner inte för en till evighetskväll ensam i min väntan så det blir att besöka föräldrar istället!

Hör av mig om lilla knytet plötsligt känner sig redo...



Kommentarer
William

Hej Josse medflera !



Intet är som väntans tider !

Jag har gissat fel på dag,men klockslaget gäller

än 04:00 är en gissning !

Lycka till Josse och nykommlingen !

Nu är det dax och allt kommer att gå bra

Kära Hälsningar farfar william !

2012-02-01 @ 14:53:12
Clyde

Kära dotter!!Att vara synsk är jag expert på!!? Vårt efterlängtade barnbarn kommer på söndag , sen kväll!! Längtar och Naturligtvis spänd på hur Ert mirakel kommer att se ut!? Änglalik och söt som ni själva!! Love you!! Tusen kramar Daddy/svärfar!!!

2012-02-01 @ 17:36:21
josephine

Vad synd att din gissning på dag var fel farfar, jag hade gärna haft henne ute nu haha!

Så då är det söndag som gäller då... Hmm vi får väl se!

Tack pappa, du är på söt! Dina gener så du kan ju ta åt dig om hon är fin =)

2012-02-01 @ 18:39:34
URL: http://vimedflickan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0