Kärleksdag

Grattis på alla hjärtans dag min älskade dotter!
Idag fick du två bodysar som din pappa valt ut och köpt helt själv, en enfärgad mörkrosa och en mörkrosa med ljusrosa ränder...
Du kommer bli så fin i dom, precis som i allt annat du har på dig!


Denna lilla godingen vaknade jag till idag, ljuvligt!

Mamma fick också present minsann, en jättefin sjal med en geisha på!
Måste ju visa vad jag också fått av min underbara man i "födselgåva" tror jag det heter... Ja för att jag födde hans barn haha!



Idag har annars varit en lugn dag, vi hade en tid bokad på ammningsmottagningen på sjukhuset eftersom min flicka bara tar det ena bröstet. Så häromdagen så var Tim och hämtade en pump som vi lånat och när jag testade det "dåliga" bröstet igårkväll så ville hon plötsligt ha det... Så det blev ingen ammningsmottagning!
Istället så tog vi på oss och provade vagnen för första gången. Min lilla pingla tyckte den var aldeles utmärkt bra! Hon sov under hela promenaden, blev en runda till Malmborgs för lite inhandling av mat och annat braåha!


Kännde mig så stolt med min bebis i vagnen, som om jag var den enda mamman på jorden!

Idag har Minja fått sitt första paket på posten! En jättefin turkos dress som kom från Tiger!!! Vi hoppas och längtar så att han och hans mamma kommer och hälsar på oss snart. Nu är det jättelänge sedan vi sågs, igen!! Varje gång tänker jag att nu ska det verkligen inte dröja så länge tills nästa gång men jaa, det blir visst så ändå!
Men nu har min älskade vän lovat att komma snart så det ser vi fram emot en massa.


Första paketet på posten

Denna underbara hjärtedagen avslutade vi med tacos, min älskades favorit! Blir möjligtvis en av mammas kanelbullar på det =)
Nu ligger min älskade prinsessa i sin pappas famn och sover. Det är en så fantastisk känsla att se dom tillsammans, det flyger fjärilar i min mage och smäller fyrverkerier i mitt hjärta när jag tittar på dom.
Jag har verkligen förstått meningen med livet nu, det är galet så mycket man kan älska varje minut av varje dag! Och så mycket man kan uppskatta livet och personerna i det.
Nu förstår jag hur mycket jag betyder för mina föräldrar och jag känner att dom om möjligt betyder ännu lite mer för mig än innan. Gud vad jag älskar min stora och lilla familj! <3



Kommentarer
Moster M

jag är också så glad som är en del av denna fina familj, så underbart. Saknar lillan redan, när får vi komma igen? <3

2012-02-15 @ 09:34:17
Sus

Den snyggaste Morsan ever!! Gu så fin du är!! Visst är det underbart att ha en man som skämmer bort en lite ;)

Du är värd det!!

Kram

2012-02-15 @ 15:49:15
michaela

så bra att paketet kom fram trots att vi chansade ganska vilt med adressen ;) framåt sommaren kommer nog dressen/pyjamasen passa lillan bra hoppas jag =)

längtar så mycket efter er! förstår att det är en intensiv period just nu och att ni kanske inte är upplagda för besök över en hel helg. jag väntar tålmodigt och hoppas på en inbjudan om ett par månader eller så, när ni landat lite mer.

Varmaste kramarna till er <3

2012-02-16 @ 07:45:50
Josephine

Michaela- jodå den hittade rätt fast den adressen du skrev var Tims gamla. Du kan få vår nya sen =)

Ja hon kommer bli så fin i den, sjukt härig färg!

Vi längtar efter dig helt galet mycket!! Så så fort vi landat lite så vill vi ha dig på besök, kan ju hoppas på lite bättre väder med snart så vi kan gå på lite mysiga promenader!!!



Sus- ja han är helt underbar min Tim. Utan honom hade jag inte klarat mig en dag haha! Saknar dej!

2012-02-16 @ 21:35:47
URL: http://vimedflickan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0