Sovmorgon, man tackar!

Solen skiner och det känns som vår!
Vi var ute och gick en runda nyss för att köpa lite vitaminer till mig och det var så himla skönt i solen!

Vår lilla prinsessa åt sista gången vid 12 inatt innan vi gick och lade oss, sen vakade hon vid 4 och åt. Vid 5-tiden var vi färdiga och skulle gå och lägga oss igen, fast där började våra planer gå isär. Min lilla loppa var nämligen pigg och skulle inte alls sova. Så det blev mammas famn i gungstolen i en timme innan hon kände sig redo för lite till sömn. Det gjorde ingenting för sen fick vi sovmorgon till halv 10!!! Hon är bäst vår lilla bebis <3

   

Idag är annars dagen som vi inte längtat efter, vår älskade man ska lämna oss för att laga mat till en massa hungriga gäster... Jag känner att även fast jag vetat det ettt tag så är jag inte alls beredd på detta! Jag vill inte vara ensam hemma hela kvällen, eller ja jag kommer ju aldrig vara ensam mer men jag menar att jag vill ha honom hemma. Det är så himla mysigt att ha honom här med oss ju!
Så eftersom jag är så sällskapssjuk så blev det ett samtal till mormorn för att fråga om vi får komma och mysa lite, och tänka sig hon sa JA!!!

Nu ska jag pussa lite på min älskling innan han går!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0