Bara massa mys


Min lilla sömntuta, hon älskar att sova på mammas och pappas bröst!



Igår var en härlig dag. På morgonen kom tre vänner med sina barn och hälsade på oss, eller ja Anna hade lämnat sin Bella på dagis så hon lånade min lilla loppa istället! Sen var det Elin med sin Millian som är 5 månader gammal och Madeleine med sin Olivia som var beräknad till samma datum som Minja, men hon kom tre dagar för tidigt så hon är 9 dagar äldre än min flicka. Vi hade så himla mysigt, pratade och fikade i flera timmar =)
Sen på kväällen kom moster Nicole och kramades med oss, hennes mamma hade skickat med jättefina presenter som vi blev superglada för! Känner att hon redan är ganska så bortskämd min lilla prinsessa, men så ska det ju vara!!!


I förrgår var vi hemma i höllviken och mös, det är så underbart att se Minja mysa hos msin mormor och morfar... Jag blir varm i mitt hjärta!

 
Mormor Anita <3

 
Morfar Clyde <3

Idag har vi också varit effektiva, gick en runda ner till stan och handlade te. Sen tog vi bussen för första gången med älsklingen för att besöka bvc. Hon hade gått upp en massa sen sist, nästan 300 g på en vecka!! Nu väger hon 3660 g, jag har visst grädde i mängder haha!

Imorgon ska vår Tim jobba dag, första gången jag är ensam en förmiddag med vår bebis, känns faktist helt okej. Det är jobbigare att vara ensamma hemma en hel kväll då, för på förmiddagarna finns det mer att göra. Jag går gärna inte ut ensam på kvällarna när det är mörkt ute så det blir mycket innetid då...

Ikväll blir det korvstroganoff, min älskade underbara man ääälskar nämligen det så nu har han kockat till oss =)
Han är verkligen den finaste mannen på jorden min Tim, känns som att han gör allt för att jag och vår dotter ska ha det bra... Och han lyckas verkligen! <3



Kommentarer
William !

Hej Josephine Tim och Prinsessan !



Tror att Viktorias kronarvinge hade samma mått som

Din egen prinsessa. Född fyra på mogonen gissade jag på Minja men Viktoria prickade in den tiden.



Skönt att höra allt går bra som det ska !!



Kära Hälsningar til Er alla från Willam !!!

2012-02-23 @ 08:11:49
Josephine

Ja så roligt att hon kom tiden som du gissat för mig! Och ja hon var 51 cm som Minja och vägde bara 5 gram mindre!!!



Kramar

2012-02-23 @ 19:49:17
URL: http://vimedflickan.webblogg.se/
Mamma

Oj vad jag längtar efter er!!!

2012-02-24 @ 11:57:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0