En till prinsessa

Idag jobbade Tim dag för första gången sedan vår lilla loppa kom. Det gick faktist riktigt bra att vara ensamma hemma, dock hinner man inte göra så mycket under dagen som man tror att man ska... Jag har nämligen haft en bebis i famnen en hel del och då känns allt annat så oviktigt och långt borta.

Vår favorit-Sara kom och hälsade på oss en snabbis i eftermiddags... Minja fick jättefina kläder av henne som kommer sitta som en smäck till sommaren!



Annars har vi varit ute och gått idag, vilat en liten stund, plockat undan, handlat och lagat kvällsmat lagom tills vår man kom hem! Att det kan ta 10 timmar fattar jag inte men så är det tydligen haha!

Och idag kom den nya lilla prinsessan. Hon va 51 cm lång, precis som min prinsessa och vägde 3280 gram, bara 5 gram mindre än Minja... Lite roligt att dom var så lika!
Min farfar gissade på att Minja skulle komma kl 4 på morgonen, det gjorde hon ju inte men det gjorde tronarvingen istället!!!

Nu är min älskade flicka trött och hennes pappa försöker söva henne, inte helt utan protest haha!


Älskar er!



Kommentarer
Millan

Uppdatera nu!!

2012-02-26 @ 17:39:08
URL: http://emiliagabriella.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0