Badflicka


Princess off Malmö!

Igår badade vi vår lilla prinsessa. Dom andra gångerna hon badat så var det inte så populärt, mest skrik och gråt. Men denna gången hade jag köpt en "badhjälp" det är som en insats i fortté till badbaljan som man kan lägga henne på. Toppen tyckte bebisen och mamman!!!
Det kändes jättebra att hon tyckte det var mysigt med vatten ändå, jag vill ju gärna gå på babysim sen så då är det ju en fördel att inte vara en fegeknege haha!

                                   

                         

Idag har vår man jobbat dag, vi har haft en lugn dag. Var ute en runda och handlade mat, annars har vi bara myst och pussats. Det är så skönt med sånna dagar ibland, man liksom uppskattar att inte göra så mycket ibland när man under ett tag gjort ganska så mycket!

Aldeles snart ska jag gå och fixa lite mat inför kvällen. Det blir hemmagjorda hamburgare! Nu när jag började tänka på mat blev jag hungrig, får sätta lite fart så att det står mat på bordet snart!



Jag blir så glad när jag ser att ni kommenterar! Känns kul att veta vem som läser och roligt att få lite respons!!
Så fortsätt gärna med det, och ni som inte gör det, skriv gärna en rad eller två!



Kommentarer
Anki

Ja det är prinsessan av Malmö! Hon är ju bara så söt!

2012-02-27 @ 19:26:57
Michaela

Här är jag..suprajs, suprajs haha!!

Så fin hon är lilla hönan..och visst är hon lik sin mamma!

Jag ska eventuellt åka hem till mamma och pappa om ett par veckor och tar gärna en sväng förbi dig om du har tid och lust. Den tionde i så fall, lördagen om två veckor. Annars tar vi det en annan gång. Det går smidigt att åka från mamma och dom och så kan T vara kvar där under dagen.



Puss på er fina!

2012-02-27 @ 22:05:21
William

Hej Köpenhamnsvägare !



Minja är minst lika söt som prinsessan Estelle !



Nu är hon nybadad och fin !



Kära Hälsningar till Er alla !!!

2012-02-28 @ 14:06:24
millan

Underbart att få mysa i fredags, snart dags igen säger jag :)

2012-02-28 @ 14:16:55
URL: http://emiliagabriella.devote.se
Josephine

Michaela- jaa jag vill jättegärna att du kommer då! Tim jobbar den helgen så du får gärna komma och mysa med oss på lördagen! Gud så glad jag blev nu, längtar redan en massa.

puss

2012-02-29 @ 18:45:30
URL: http://vimedflickan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0