BVCdag

Igår hade jag en allvarlig dag så det blev inget skrivet här!
Jag bara kände mig så tråkig och avslagen, det hände liksom inget roligt...
Men sen när tim börjat jobba så tog jag lillfisen i vagnen och promenerade ner till stan för att hälsa på Tim på jobbet. Det var 10 grader vamt och solen strålade, det gjorde mig på lite bättre humör iaf. Sen på kvällen kom Nicole och det var skönt! Behövde lit stöd i livet haha!


Liten loppa i solen

Igår blev Minja 3 veckor och då kan man vara vaken en hel dag!!! Hon vaknade vid 9 på morgonen och somnade inte förrän vid halv 6 på kvällen, bortsett från några små 10 minuters nappar under dagen.
Visst är det mysigt när hon är vaken men en hel dag är lite till å ta i, jag kunde ju knappt gå på toa eftersom hon inte gärna ville ligga ensam och ha det tråkigt =)
Det är skönt att jag har vagnen, för då kan man lägga henne i den och ta den med sig runt i lägenheten...


Ungrfär såhär pigg är man när man blir 3 veckor gammal!

Idag har det inte hänt så mycket än, jag ska snart ta på min flicka och gå till BVC, tyvärr jobbar Tim kväll så han kan inte följa med. Men efter BVC så kommer min mamma och äter kvällsmat med oss. Hon ska på hockey ikväll med pappa, så i väntan på det så underhåller hon oss.

Uppdaterar om BVC ikväll, spännande och se hur mycket hon gått upp i vikt!
<3



Kommentarer
William

Visst är det ett Lo med tofsar på öronen !!

Se på bilden ovan !!!!



Ha det bra önskar William !!!

2012-02-29 @ 15:48:00
Josephine

Haha ja visst har jag en liten Lo här hemma!

Farfar, jag tänkte fråga om du vill träffa oss en stund på fredag på dagen?

Kram

2012-02-29 @ 18:47:16
URL: http://vimedflickan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0