BF+5

Åh vilken tur att mina älskade underbara föräldrar kom och höll mig sällskap ikväll, för inte har det kommit någon bebis än!!!
Åkte en runda med mor min till Mobilia i eftermiddags för att inhandla lite nödvändigheter... Sen åkte vi hem och mötte upp pappa och lagade mat, blev korvstroganoff. Tänk vad tråkigt det hade varit att ära ensam en kväll som denna =)

Kvällen har sedan ägnats åt tv-tittande, såg först Sofias änglar... Så underbart program, jag hade också velat vara som dom som får åka runt så och göra fina saker för människor som behöver det!

Imorgon är det den 7 februari, ett datum som många gissat att vår lilla flicka ska komma...
Jag hade tyckt att det hade passat sig aldeles utmärkt om hon med kännt så!

Min mans cykel har gått sönder och är nu hos doktorn så jag fick köra honom till jobbet innan idag. Så snart ska jag ta på mig strumpor, skor å jacka och bege mig iväg för att hämta hem honom igen.


Kommentarer
Bitte

GRATTIS!!!!!!

Jag har hört att lilla Minja har valt att komma till er idag.Nu väntar jag med spänning på att höra alla detaljer om förlossningen, se bilder på henne och naturligtvis höra hur du mår. Pojkarna lånar säkert ut sin simring till dig.Många kramar till hela familjen fr Bitte m fam

2012-02-07 @ 18:29:49
William !

GRATTIS JOSSE OCH TIM !!!!!!



Nu har LO valt att komma ut ur sin lya !!

Välkommen till den nya världen Minja som Du

säkert kommer att kallas för.



Snart får vi se Dig på nära håll och räkna

fingrar och dom små tårna. Något att se framemot !



Grattis! förstår det känns skönt att det nu är

över och hoppas det har gått bra.



Kära hälsningar till Er alla från Farfar William !

2012-02-07 @ 18:50:29
michaela

åh. min allra käraste jossan. jag sitter här och håller på och spricka av nyfikenhet. HUR har allting gått HUR ser lilltjejn ut HUR mår du HUR, VAR, NÄR liksom. men inga svar finns att få. otroligt frustrerande ;) kan man ringa din mamma haha!?!?!



nu är fisen snart fyra timmar gammal och jag tänker på er hela tiden. om det magiska som ni just nu upplever. minns när T var fyra timmar. då fick vi komma till bb. vill egentligen bara säga NJUT. det finns INGET som går upp mot första tiden med sin alldeles nya familjemedlem. inget!



jag ska inte tjata om att du ska höra av dig eller så. alla kommer dra i er från alla håll nu. men någonstans hoppas jag att du om en inte allt för lång tid hör av dig så jag får veta ALLT. för herreguuud vad jobbigt det är att vara såhär nyfiken. EN bild kan man väl få iaf? ;)



ALL kärlek och lycka till er. och grattis ännu en gång. tänker på er.

puss!

2012-02-07 @ 19:17:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0