Lyckan som bara växer

 
Min älskade underbara finaste lilla tjej! Imorgon blir du ett år gammal, ett helt år som du förgyllt mitt liv med kärlek som omöjligt går att beskriva i ord... Herregud vad jag är lycklig att just jag är den som får vara din mamma, den som får älska dig så att det nästan gör ont i mig, så att mitt hjärta slår extra slag när jag ser dig, jag är så tacksam för att du är min dotter!
 
Jag är så stolt över dig och allt  du kan, allt du gör och allt du är. 
Jag älskar dig så gränslöst mycket och du är så värdefull för mig, så värdefull som bara en annan mamma eller pappa kan riktigt förstå...
 
Jag gråter av lycka, lyckan över att få ha dig i mitt liv, att få älska och skydda dig, att få vakna till ditt leende varenda morgon, lyckan över att se dig växa och över att se dig med dom jag älskar.
 
Älskade underbara, du är mitt allt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0