Sammanfattning av våra underbara dagar

Sammanfattning av de senaste dagarna:

 
Har premiärgrillat med Madde, Mikkel och Olivia.
(ja pappa har ju grilat till oss i Höllviken men detta var vår egen första grillning!!)

 
Fick lite tid över att känna mig lite fin i mitt mya linne =)


Tim har spelat fotboll, jag och Minja tittade på i solen och jag tog lite fotton på laget och när dom spelade.
Pappa var jätteduktig tyckte Minja <3


Vi har promenerat en massa, både med Madde & Olivia och sen med Elin & Millian!

 
Vi har myst en massa med pappan <3


Och såklart har vi skrattat en massa!!!


Vi hör ihop, min dotter och jag...

Vi hade en mysig dag och kväll igår, grillning på dagen och lite mys med mina söta mammor med barn på kvällen. Vi gick och lade oss runt halv 12 inatt och sen sov min bebis till kl 7 imorse. Lite mat sen somnade vi om och fick sovmorgon till klockan halv 10! Hon är sååå underbar!

Idag tog mannen sin dotter för att gå och fika med sina vänner. Mamman tog sitt första bad på typ 3 månader!!! Tände ett ljus och satt på mysig musik och så varmt varmt vatten i badkaret. Det var riktigt mysigt, fast det är svårt att helt slappna av. Jag tänker ju på henne helatiden och undrar hur hon har det. Så jag har kommit fram till att visst kan det vara skönt med ensamtid men tiden med henne är ändå bättre! Vi hör liksom ihop! <3

I eftermiddags kom Mikkan och Nicole hit på en snabbvisit för att mysa lite med Minja. Mikkan skulle hem till stockholm ikväll igen så det var kul att få en liten stund till med henne i eftermiddags!

Min pappa kom förbi ikväll för att lämna av lite av Minjas kläder, han ska också till Stockholm inatt men ska vara hos min farfar en stund ikväll... Han kom på att han ville ha landgång till kvällsmat, han frågade om jag ville ha något så jag passade på att beställa en bit smörgåstårta. Jag har bara ätit det några få gånger i mitt liv men blev sådär konstigt sugen på det... Och det var gott!!! Tack snälla pappa!

Jag har försökt ett bra tag nu att ladda upp lite bilder men det går inte så jag ger upp, får bli imorgon istället!
Imorgon jobbar Tim dag så jag ska ta min älskade dotter och bege mig ner till stan. Vi ska byta lite kläder och ta en kaffe i farten =)

Grilldag i dimman

Dom är underbara dessa dagarna när min dotter bestämmer sig för att hennes mamma förtjänar en sovmorgon! Klockan kvart i 10 fick jag väcka henne!!!

Vi var i Höllviken hos mormorn och morfarn igår och det var så mysigt som vanligt! Crille och Millan var också hemma så det var lite extra mysigt! Fick god mat och choklad efter maten =) Men det var 70% choklad så det får man!!!

Snart ska jag göra mig klar och röra mig ner mot stan en snabbis, ska kolla om det finns en dräkt som jag köppt till Minja fast i en mindre storlek... Sen ska vi ta oss ut till Limhamn för att grilla med Nicole, Mikkan å Stiffe! Ska bli så himla mysigt! Varken Mikkan eller Stiffe har träffat min prinsessa så nu ska det bli uppvisning haha! Synd bara att det inte är lika fins väder idag som det varit dom senaste dagarna, men sällskapet väger upp för det!

Min loppa har somnat igen så nu ska jag snabba mig med smiknket och kläderna... Hon ligger i en vibrerande babysitter som vi fått låna av Elin å Millian, den är toppen! Hon älskar att ligga i den, oslagbar avlastning vill jag lova!!! =)


Tidigare vaket tillstånd, numera sövd =)

Min älskade lilla Mille <3

Inatt vaknade min älskling klockan 03.45 och ville ha mat. Efter maten ville hon välkomna dagen... Jag gjorde allt i min makt för att få henne att förstå att det var natt. Hon fick mat, ersättning, ny blöja, saltlösningsdroppar i näsan, lite till ersättning, rapa lite, mer droppar, rapa igen, vyssa jaa jag kan fortsätta!! Så höll vi på i två timmar sen tillslut somnade hon brevid mig i sängen. Hon älskar att ligga på sidan, det ska dom tydligen inte göra om dom inte är övervakade men hon vänder sig själv och ligger ju brevid mig så vi kör på det! =)

Jag hade satt klockan på ringning kl 8 eftersom vi skulle på den där träffen kl 10. Men Minjas vimsiga mamma hade glömt att ändra dag på larmet så istället vaknade vi klockan 9... PANIK! Mannen fick klä the baby och bre mackor till mig medans jag klädde på mig och fick ett nytt ansikte =) Sen blev det powerwalk dit och sån tur var så hann vi, med 10 minuters marginal till och med!!!
Det var sådär intressant men jag lärde mig en del om att hålla barnen så att man inte får ont i armarna och så hittade jag en tjej som vill föja med på babysim. Ska gå på det med Madde men vi har inte hittat något ställe som startar än i lagom tid för våra barn. Får se hur det blir med det... Men nu är vi ju en till så det kan nog bli roligt!

Här om dagen fick jag ett medd av Miltons nya pappa... Jag blir så himla glad när jag hör av dom! Är vän med dom på facebook med så jag hänger med i deras liv ganska så bra och det är jättekul.
Jag tänker på min lilla kille varje dag och saknar honom en massa men jag ser ju fotton på honom och han ser ut att ha det så himla bra. Han ser så lycklig ut med sin nya tjej och allt! Så det känns bra att jag tog beslutet att han skulle få komma dit för jag vet att jag aldrig hade kunnat ge honom det som dom kan ge honom.
Men fortfarande så tror jag inte att jag helt förstått att han inte kommer tillbaka till mig... Jag har liksom så mycket att tänka på och koncentrera mig på med Minja så det har nog inte landat att han flyttat =)
Och det är iof ganska så skönt eftersom jag saknar honom så mycket. Det känns liksom som att han är på semester och kommer tillbaka snart, och ju längre tiden går så kommer det nog mer och mer sjukna in att han bor någon annan stans nu. Men fortfarande så känns det väldigt bra i mitt hjärta eftersom jag vet att han är älskad och bra omhändertagen!


Denna fick jag för några dagar sedan <3


Älskade kamphund =)

 
Mille och hans tjej Shiela <3

Min flicka är en morgonmyra (hoppas bara idag)

Idag har det varit en sån underbar dag i solen igen! Minja startade dagen kl kvart över 5 imorse med att äta lite frukost =) Sen när klockan blivit kvart i 6 och hon var färdig så tänkte jag att nu kan vi ju sova sisådär 3 timmar till... Men där tänkte vi olika, min lilla loppa tänkte nämligen att eftersom det blivit ljust ute så kan vi ju starta dagen ordentligt med skratt och prat! Jag låg vaken med henne i sängen till kl 7 sen väckte jag Tim som fick gå upp med henne så jag kunde sova (läs vila) i typ en timme...

Sen mötte vi upp Crille å Millan i stan för lite lunch i solen, undrbart!

 

Efter luchen mötte jag upp Elin, Millian, Madde och Olivia för en runda på stan. Hittade en stickad dräkt till Minja. Det har ju varit så varmt på dagarna nu så hennes overaler blir för varma, så nu har hon varit utan dom i två dagar men jag vill ändå ha något på henne som är varmare än en tröja...
Denna dressen har jag gått och tittat på redan innan jag blev gravid, älskar den och har sååå gärna velat ha den på min bebis. Så idag slog jag till, känner mig mycket nöjd och glad!


Älskade underbara bästa unge <3

Imorgon blir det mammaträff hos sjukgymnasten på morgonen, jippi! Nä jag känner inte alls för det men hon ska prata om träning, lyft och sånt som är bra att veta så jag ska ändå asa mej dit, klockan TIO!
Får hoppas att min dotter sover gott inatt så jag är utvilad imorgon.

Shoppingdag med familjen

Min man föll för min charm och bjöd med mig på en runda på Entré! =) Vi har haft en underbar dag i solen! Promenerade dit med vår lilla tös och sen blev det lite shopping till både mig och mannen. Han köppte tre skjortor och jag fick en tröja och ett linne. Superglad mamma här nu!!!



Min fina flicka sov nästan hela tiden, vaknade för lite mat bara sen låg hon vaken och filosoferade ett tag. Resten sov hon så gott i sin vagn.


<3

Glömde berätta att jag fick en jättefin blomma av Tim när han kom hem igår. Jag älskar blommor, det känns så mket mer levande här inne då! Det enda problemet är att jag inte är världsmästare på att komma ihåg att vattna dom, men jag gör mitt bästa haha!


Tack älskling!

Nu har jag lagat kvällsmat till oss, blir kycklingfilé fylld med mozarella och chilli till det blommkål i ugnen och stekta sugarsnaps. Hoppas bara att det faller mannen i smaken!

Måste bra visa min söta grodunge från igår. Hon har börjat le så himla mycket, så fort man pratar med henne så ger hon oss ett jätteleende. Det känns så underbart i hela kroppen att få den responsen!!
Det är lite synd om henne bara för hon är lite förkyld. Hon mår bra verkar det som men det bor lite snor i hennes näsa och så hostar hon en del. Vi får hoppas att det försvinner snart!!!



Nya sunda tag

Idag blir min älskade dotter 6 veckor gammal!
Vi vaknade vid halv 8 imorse och efter lite mat i magen och kläder på kroppen begav vi oss till bvc för läkarbesök. Allt var bra och min flicka fick högsta poäng =) Dom har kollat lite extra på hennes huvud eftersom det ökat ganska så fort i omkrets, men det beror förmodligen på att hon legat så tilltryckt i magen. Så när hon kom ut så såg huvudformen ut som en kon... Men nu har det rättat till sig och därav ökningen =)

Efter bvc gick vi hem och jag tänkte att jag skulle fixa till lägenheten lite grann. Det behövdes dammas, dammsugas, svabbas och bytas i sängen. Och självklart pluckas undan och diskas... Jag har ju nu en liten dam som gärna stjäl min uppmärksamhet och tid så jag tog för givet att jag inte skulle hinna göra mer än en eller möjligtvis två av sakerna på listan. Men... lilla loppan var visst trött så det blev en lång tupplur på typ tre timmar. Och på tre timmar hinner man visst göra allt på den där listan! Förrutom att sätta på nya kläder på sängen =) Så när min man kom hem så skren hemmet av renhet och maten var nästan färdig!!!
Jag har bestämt mig för att bli smal nu!!! Så nu dras det ner på kolhydrater och smaskigheter. Sen blir det powerwalk varje dag och en massa rockandes med träningsrockringen =)


Min kvällsmat, mannen fick med spagetti!

Imorgon är min man ledig så nu ska jag fundera ut något roligt vi kan hitta på. Tim vann årets svan på sitt jobb här om dagen, han är duktig han som lärt jobbet att källsortera =)
Då fick han ett presentkort på Entré på 1000 kronor!!!!!!! Så jag kanske ska försöka flirta in mig där för att se om man kan få vara med på ett hörn haha! Återkommer med resultat =)

Farfarn på besök

Igår åkte jag och min dotter med mamma till Lund och shoppade loss! Kom hem med två tröjor, en kavaj, en klänning till Minja, en leksakasback och en massa blöjor =)
Vi har alltid så himla mysigt med mamma, hon är bäst min mamma!



Sen på kvällen åkte vi till höllviken och åt thaimat sen blev det en runda till Elin för ett glas vin och lite mys. Minja är så himla snäll och lätt att ha med sig, hon säger till om hon har tråkigt eller är hungrig. Annars så är hon bara så nöjd med livet!


Nästan alltid iallafall haha!

Idag har vi varit och matat ankorna i parken sen kom Minjas farfar och fikade med oss. Hon slocknade så skönt i hans famn, han är bra den där farfarn =)
Snart ska jag sätta på mig ansiktet för ikväll har vi bjudit in oss på kvällsmat till Anna, Jacob å Bella... Hade tänkt att jag skulle hinna göra någon efterrätt med men det ser värre ut med det, har en daimtårta i frysen så det känns som att en ligger risigt till nu!

Fick lite bilder skickat till mig av mammas vän Kerstin som vi besökte här om dagen.

   
Pluttungen min

Underbara vårdag

Idag är det en sådan aldeles underbar dag som gör en sådär lycklig enda in i själen! Solen strålar och det är varm i luften, våren är här!

Min älskade unge var vaken nästan precis hela dagen igår med undantag för några små små nappar... Tillslu somnade hon vid 23-tiden och har ätit två gånger inatt. Sen vaknade hon kl 6 imorse och var jätepigg, men det var inte hennes mamma, så hon fick ligga hos mig i sängen och då funkade det utmärkt med sovmorgon till kl 9.15! =) Underbara barn! <3

När vi ätit blev det en promenad ner till stan med Elin och Millian för en kopp cappuchino.



 
Min lilla Lo <3 (leopard jag vet!)

Igår fick lilla fröken en rosett i håret, tyvärr så sitter den inte så läne bara eftersom hennes hår är så glatt! Men det växer bra, snart kanske jag kan sätta upp det i en liten toft istället =)


Älskar dig mer än alla stjärnor i rymden!

Åh just det, igårkväll var min farfar och usin Caroline här och åt med mig. Farfar kom med mat och kusinen kom med efterrätt, lyx! Vi hade en jättemysig kväll, som alltid. Minja var också vaken hela kvällen så det var till att underhålla haha men det gick jättebra ändå! Jag har hedre en vaken bebis på dagen än på natten!!!

Nu ska vi umgås, min dotter och jag! <3

En bild säger mer än tusen ord

    
                                          
                                  
  


Ett leende

Igår var det såå nära att jag skulle få skrivit lite här, men... min lilla loppa bestämde sig för att vara vaken i 9 timmar i streck!!!! Vilket resulterade i lite gnäll och skrik. Så mamman fick hoppa över sitt skriveri =)
Just nu är hon inte så nöjd heller så det får bli intervallskrivning!

I lördags kom min underbara fina Michaela till oss. Vi åkte en runda ner till en barnloppis och plockade på oss lite fina kläder till våra små... Mycket bra! Sen åt vi lunch hos mina föräldrar för att avsluta kvällen hemma i Malmö med en massa godis!!!
Hon gör mig så glad i själen min fina vän, det är helt underbart att få sitta å prata i timmar och bara liksom vara! När jag tänker på allt vi gjort tillsammans så känns det kontigt att tiden gått så fort, för några sekunder kan det kännas som att jag fortfarande bor i min lägenhet i Kristianstad men lilla Mille. Den tiden var så himla fantastisk, jag hade alltid en massa vänner hos mig för att laga mat eller dricka lite vin. Och speciellt min Michaela!
Jag kan sakna det ibland, men sen så kommer jag ju på vad jag har nu... Och det finns inte en stund eller plats i världen som slår det jag lever med nu! Min älskade lilla familj, tänk vilka känslor nu startar i min kropp! Men det är ju fortfarande allt jag gkort som fått mig dit jag är idag, så det känns både skönt och roligt att kunna sakna det så mycket, det betyder ju att jag haft det bra!


Fina flickorna



Älskade vän <3



Igår var jag, Tim å Minja ute och gick i nästan 5 timmar! Gick en omväg ner till stan sen blev det en snabbvisit å svärmors jobb sen fikadejt med Madde och Olivia. Tim hittade två tshirtar och jag fick bio oli, en olja som ska göra bristningar och ärr mindre synliga hoppas hoppas!

För övrigt så har min älskade unge börjat skratta, eller ja le iallafall! Hon låter ingenting än, förrutom när hon skrattar i sömnen, men hon kan ge mig världens största leende! Det är svårt att fånga det på bild men ett litet leende fick jag med iaf!


Min prinsessa

Nu ska jag hoppa in i duchen snabbt som bara den, sen blir det ut en runda i solen. I eftermiddag hämtar mamma mig och min bebis för att åka till Lund och hälsa på mammas vän Kerstin. Sen blir vi bjudna på kvällsmat hos Crille och Millan! =)

Förlåt!

Här har det inte hänt mycket och det får vi be om utsäkt för =)
Det har hänt mycket dom senaste dagarna så det har helt enkelt inte funnits tid över, men vi mår alla bra och är pigga och glada!

Igår var min älskade ledig så då passade vi på att åka till Ikea, en ny blöjhink fick vi med oss hem tillsammans med en nattlampa bl.a... Vår lilla bebis var så snäll och sov sig igenom hela turen.


Minja med sin pappa <3

 Men när vi kom hem blev det andra bullar. Minja fick ont i magen och blev jätteledsen, stackaren bara grät. Vi provade allt, fänkålste, minifom, mammas famn, pappas famn, vagnen, soffan... Men ingenting var bra! Sen kom Tims pappa och åt kvällsmat med oss, det var jättemysigt och loppan velade mellan att vara ledsen och nöjd. Farfarn bytte både blöja och kläder vilket gick galant, det sitter väl i ryggmärgen haha!
Efter farfarns hemgång blev Minja ännu mer ledsen och mina idéer började tryta... Men så tänkte jag att hon kanske är hungrig men att min mjölk liksom tagit lite slut, hon åt nämligen flera gånger under kvällen. Så jag tinade lite mjölk och gav henne på flaska. ÄNTLIGEN! Hon drack nästan upp och slocknade sen som en slagen hjälte... Min lilla plutta!


Farfar var toppen!

Just det, har ju glömt att berätta! I onsdags blev Minja 1 månad gammal och det firade vi med ett Bvc-besök och tacokväll =)
Hon hade gått upp i vikt och väger nu 4220g och är 55,5 cm lång! Över normalkurvorna och hennes mamma är stolt!!! Allt annat var också jättebra, naveln har läkt superfint och gulsoten är helt borta. Bvc-sköterskan gjorde test nu för att se om hon kan följa saker med blicken och om hon söker ögonkontakt vilket hon kunde!

Snart ska jag och min lilla familj gå ner en runda till stan. Behöver lite luft känner jag. Sen ikväll ska Tim jobba, då åker jag och Minja med Nicole ner till Höllviken för att mysa med mormorn och morfarn.
Vi håller även på att planera inför dopet nu, så i eftermiddag ska vi köra till Rengs kyrka för att kolla hur den ser ut. Jag vill igentligen döpa Minja i Stora Hammars gamla kyrka men den öppnar inte förren i Maj och hade inte ledigt förrän i Juni så det blir lite sent tycker jag... Så om Rengs kyrka är fin så blir det nog där. Återkommer med resultat!


Älskade underbara unge! Jag har så mycket kärlek till dig i min kropp att jag ibland känner det som att jag svämmar över... Du är hela min värld <3

Nya rutiner

Idag har det inte hänt så mycket heller... Min loppa och jag var ute och gick en runda tidigt imorse, hon vaknade nämlligen vid kvart i 7 och när hon hade ätit så var ögonen vidöppna och humöret var på topp. Så jag ville inte lägga henne igen, istället blev det en runda till affären. Men när vi kom fram så insåg vi att det skulle dröja en halvtimme innan dom öppnade... Vimsig mamma!

Det är såå skönt med våra nya nattrutiner! Innan så gick jag ju upp på natten och satt mig i vardagsrummet med pluttan när hon skulle äta. Då var jag tvungen att tända för att kunna se vad jag gjorde och när vi väl kommit upp så somnade hon alltid. Så jag fick lägga ner all min energi på att försöka väcka henne för att få i henne mat. Sen när vi väl gick in och lade oss igen så var hon alltid klarvaken, så då var jag tvungen att lägga ner ännu mer energi på att få henne att somna...
Mina mammor sa till mig att det var rena galenskapen! Så nu har vi ändrat på rutinerna!!!
När hon vaknar på nätterna nu så ger jag henne först nappen så hon kan ligga och vakna lite. Sen sätter jag mig på sängkanten och ammar i mörkret med bara lite ljus från hallen. Det är så skönt för hon äter så himla bra då, och sen när jag lägger ner prinsessan igen så somnar hon oftast ganska så fort!

Annars har vi varit ute på en till promenad i solen idag, sen bara städat undan här hemma. Lägenheten är i akut behov av en runda med dammsugaren med fast det får vänta tils imorgon! Man kan ju inte göra allt på en dag, det skulle vara för ambitiöst!!!
Vi hr även passat lilla Ludde ett tag undertiden mamma var hos tandläkaren. Sen kom hon in på en snabbpussning av bebisen =)

 


Imorgon blir det en dejt med Madde och Olivia sen på kvällen har vi vår älskade man hemma. Det är galet så mycket jag kan sakna honom, så fort han går utanför dörren så önskar jag att han kom tillbaka till mig =)
Det är extra mysigt att ha honom hemma på kvällarna och en turen har vi imorgon!!!


Äkta kärlek <3

Myssöndag

Så himla roligt vi hade det i fredags! Det var jättejobbigt under dagen för jag ångrade mig flera gånger och kände att jag inte alls ville lämna min lilla tjej hemma. Jag vill ju vara med henne helatiden!
Men jag tog mig samman och gjorde som planerat, mamma och pappa kom och mös med min loppa och mannen min åkte till sina vänner.
Jag, Anna och Elin åkte till möllan och startade med lite mat. Sen kom Madde med och vinet beställdes in, eller ut... Vi satt nämligen ute hela kvällen med värmelampor.
Det var en underbar kväll, vi hann prata igenom de flesta ämnena haha! De första en, två timarna blev det bara en massa bebis/barn-prat självklart!? men efter ett tag kom vi in på annat och lyckades släppa tankar på blöjor, ammning och kräk för ett litet tag =)
Men oj så underbart det var att komma hem sen! Minja hade tagit flaskan jättebra och hade haft det hur bra som helst! Jag gav henne flaskan även under natten och hon var helnöjd! Tur att jag hade sparat mjölk i frysen som hon kunde få nu!
Lätt en kväll som vi måste göra om!

Igår åkte vi till Höllviken för att äta kvällsmat med mamma, pappa, Tims mamma å Micke. Det var jättetrevligt och vi fick en massa god mat!!! Men vi var ganska så trötta både jag och Tim, så när vi kom hem slocknade vi snabbt!

Idag har vi bara en lugn mysdag. Har vilat på soffan och gått en lång runda i slottsparken... Har hyrt en film till kväll och sen ska vi hämta lite mat! Man får lov att ha sånna dagar när man är småbarnsföräldrar!!! =)




Älskar älskar älskar dej!

Pigg och vaken...bebis!

Hej vakenhet!!!
Min bebis har kommit på att hon kan göra ljud ifrån sig! På varje utanding kan man liksom pipa lite och dessutom är hon proffs på gruffande! Så efter varje matstund inatt så ligger hon och testar sin nya talang inne i sängen. Jag vill inte att hon ska hålla Tim vaken och jag orkar inte heller vara vaken hela natten så jag gör ju vad jag kan för att söva henne, lite gnuggande i pannan brukar göra susen. Men inatt har det tagit en himlans tid för henne att somna vilket har resulterat i en vaken mamma. Sen efter sista matningen kl halv 5 imorse så var loppan inte trött mer. Så hon fick ligga på min mage och snuffa i två timmar för att jag skulle kunna vila lite. Kl 7 när mannen gick upp så fick vi ge oss. Frukost på det!!!
Jag hoppas verkligen på att hon ska tycka det är toppen med en liten nap snart, har dock inte bestämt mig för om jag med ska vila då eller om det blir en dusch haha!


Vaken nöjd liten fågelunge

Återkommer senare med resultatet av dagen =)

Hönsmamma här

Igår var ju mormor Anita här en runda och åt med oss och sen hade jag och Minja myskväll med ludde. Det gick bra och min loppa sov hela kvällen. Sen blev det en liten piggare natt, vi var uppe för att äta tre gånger... Det har aldrig hänt innan!!! Men hon är ju ändå lugn när vi väl är uppe och äter så det är verkligen ingen fara!

     
Mystid med mormorn <3

Idag kom mina mammor och kafferepade med oss, sjukt mysigt är det och vi hann avverka dom flesta samtalsämnena innan eftermiddagen kom!
Vi bestämde oss även för att vi ska gå ut en kväll tillsammans för att dricka lite vin. Den kvällen föll på imorgon!!
Jag är redan nervös för att lämna min lilla älskling hemma, det pirrar i min mage och jag har redan börjat ångra mig lite =) Haha jag är en jättemes! Anna, Madde och Elin är hellugna och ser inte allt problemet i det hela men jag är redan lite nojjig =)
Men jag har sagt till mamma nu att om jag försöker backa ur imorgon så måste hon säga till mig på skarpen!
Minja är faktist snart en månad gammal och hon kommer klara sig galant utan sin mamma i några timmar!!!
Dessutom så blev det nyss bestämt att mannen min ska en runda till sina vänner imorgon så mina föräldrar kommer hit för att gosa lite med loppan medans vi är borta. Och mjölk till henne har jag redan frusit in så det ska inte gå nån nöd på henne!!! Tror vi alla kommer få en jättebra kväll!

   
Elin och Minja                                      Anna med Olivia och Minja

Anna, Millian, Madde och Olivia

Imorgon ska jag äta lite lunch och gå en runda med min farfar. Det ska bli supermysigt och så får jag något annat att tänka på än att bara bli nervös inför kvällen! Gud vad jag känner mig mesig!!!!

Nä nu blir det familjetajm <3

RSS 2.0