Mammaledigheten har sett sitt slut...

Och så kom då dagen... Igår var dagen då jag oficiellt hade min sista mammadag med min underbara lilla flicka! Från och med idag är det alltså Tim som är pappaledig i två månader sen väntar dagis för den unga damen.
 
Sista dagen på mammaledigheten spenderade jag och Minja i Kristianstad. Först hälsade vi på mina fina vänner på tolkcentralen. Minja hade så roligt och pratade med alla tjejerna och tanterna =)
Sen bar det av mot en annan vän och hennes dotter, där åt vi fruktsallad och barnen lekte en massa...
 
Fina Marita och Minja busar på tolkcentralen
 
Idag har jag jobbat en timme på morgonen sen träffade jag upp min lilla familj i stan för en lunch på vårt favoritcafé Cosmopolitan.
Minja delade lasange med sin pappa och norpade sedan åt sig vitlöksbrödet =) Sådan mamma sådan dotter...
 
Älskade underbara fina dotter <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0