Mysiga lilla älskling

Idag har vi startat dagen med ett lugn i vårt bo. Minja vaknade kl 5 och gick upp och lekte med sin pappa =) mamman fick sova till 8.40 så nu är jag pigg och utvilad!
 
Min lilla plutta har blivit så himla mysig, hon vill gosa, kramas och pussas en massa. Hon kommer och ska krypa upp i min famn och liksom bara vara... För ett tag sedan så satte vi oss i soffan, hon i min famn med barnvisor på mobilen och så bara somnade hon. Att få ha en sovandes liten prinsessa i sina armar sådär är en av de absolut mest fantastiska känslorna som finns.
 
Hon har förresten fått en tand till i förra veckan, hon har ju två där nere sedan innan och nu har tvåan till vänster där uppe tittat fram. Kommer nog se konstigt ut om den kommer ut mer utan att framtänderna kommit haha min lilla vampyr!
Men där är flera som är på väg där uppe så det kommer nog när som helst!
 
 
Ikväll ska jag jobba lite, det ska faktist bli roligt. Sen jobbar Tim sina två sista dagar imorgon och på torsdag sen börjar hans pappaledighet. Han längtar jättemycket så det kommer nog bli jättekul för honom, och för Minja såklart!
Hon har verkligen världens bästa pappa, min lilla tjej. Hon älskar verkligen sin pappa så himla mycket, skrattar och busar med honom lika mycket som hon myser och pussas med honom. Kunde inte önskat mig mer än så!
 
En favoritbild <3


Kommentarer
William

Hej !!!
Tim kan bli "brevbärare" och dela ut barn !!!

Kära Hälsningar till Er alla !
William

2013-01-31 @ 12:14:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0