Ny micro ska få flytta in

Igår hade jag två uppdrag på eftermiddagen, men till det förtsa uppdraget kom det ingen brukare och det andra blev avbokat. Lite tråkigt eftersom jag såg fram efmot att jobba men det är samtidigt helt okej att vara hemma och mysa med min flicka och ändå få betalt! =)
Tim tränade igårkväll och tanken var att min farfar skulle passa Minja en liten halvtimme tills jag kom hem, men eftersom jag inte behövde jobba så bjöd jag över farfar på kvällsmat istället. Tim åt så tidigt eftersom han skulle träna så det var mycket trevligt att få middagssällskap!!!
 
Minja sover på balkongen nu och när hon vaknat ska vi iväg och köpa en ny microvågsugn. Den vi har nu fungerar inte riktigt, plattan snurrar inte och den värmer ojämt. Sen är tanken att vi ska till en kinaaffär på möllan och köpa tångchips =) Igår när farfar kom så hade han med sig sånna, smaksatta med wasabi och kryddor... Det låter kanske konstgt men oj så goda dom var!
 
Från nån vecka sedan när Minja och hennes underbara mormor var och handlade <3
 
Ikväll blir det lite jobb för mig, bara en timme men det ska bli kul så det ser jag fram emot. Annars har vi inte mer planer för idag och det känns faktist skönt. Kanske hinner jag ett varv med dammsugaren =)
 
 


Kommentarer
michaela

stora lilla minja som gååår! jag ska bara trycka ut ett styck bebis sen kommer jag och hälsar på! saknar er såå <3

Svar: Haha "bara trycka ut" =) Gör det och ta med dig den för guds skull, jag vill lukta på en liten en!Saknar dej massor, hoppas hoppas bebisen tittar ut snart så jag kan få veta vem det är!
<3
Josephine Engström

2013-01-24 @ 13:58:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0