Minjas snälla moster Millan

Idag har jag varit på BVC med min prinsessa. Hon väger 5125 g nu och är 58,5 lång. Perfekt!
Hon var så snäll och glad och allt gick jättebra som vanligt.
Efter BVC åkte vi en runda till Burlöv center för att kolla lite. Det blev fullträff så nu är vi nöjda och glada =)


En ny liten plutteMinja med Moster Emilia

Jag fick ett medd av Millan idag som berättade att hon har ett par sånna skor som jag tänkte köpa, och hon använder dom inte så hon sa att jag kunde få dom om dom passar... Lyckliga jag! Sån tur man kan ha som har en sån snäll Millan =) Så imorgon ska vi ner till Höllviken och prova skor och så ska Minja kramas med alla såklart!


Älskade dotter, du är det finaste på jorden! Som jag älska dej!



Kommentarer
millan

aw så glad jag blir :D <3

2012-04-05 @ 15:22:52
URL: http://emiliagabriella.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0