Träningsskor i tankarna

Dagarna bara spinner på här hemma! Vi har det så underbart, jag och min lilla familj...
I lördags träffades vi alla fyra mammorna med våra små familjer och åt kvällsmat tillsammans och drack lite vin. Det var en helt underbar kväll och det kändes som att alla trivdes i varandras sällskap. Det måste vi göra om!!

Min lilla flicka bara växer och växer. Det är nu två veckor sedan vi vägde henne senast så jag har ingen aning om vad hon väger. Ska gå till bvc och kolla imorgon, det ska bli kul att se om hon vuxit något. Hon har blivit mycket mer stabil i nacken och kan hålla uppe huvudet ganska så bra nu. Jag har inte tränat henne så mycket innan genom att lägga henne på magen, men när vi var på bvc sist så sa läkaren där till mig att göra det några gånger per dag. Så nu har det tränats, och övning ger färdighet!
Hon skrattar så himla mycket, min lilla skatt! Vi har fått låna en babysitter av Elin och över den hänger det tre plastdjur. En flodhäst, ett lejon och en apa... Det är hennes vänner och hon älskar dom!!! Hon kan sitta och prata med dom och skratta åt dom hur länge som helst! Det är så underbat att se henne ha så kul!

Igår var vi och kollade på fotboll, MFF-Gäfle. Tyvärr blev det 0-0 men det var kul att kolla ändå. Jag och min älskling gick med Nicole, min farfar, mamma, pappa och Tims pappa. Det var så himla jätte dökallt så jag skakade som en gris när vi kom tillbaka till bilen, jag kände inte ens min fötter...
Minja var hos Anna, Jacob och Bella. Det hade tydligen gått jättebra så det kändes skönt att veta att hon kan vara hos någon anna och ändå ha det bra =)




Världens finaste supporter

Här om dagen köpte mamma ett par träningsskor till mig, det var tanken att det skulle vara ett par easytone så att jag kan träna lite mera när jag ändå är ute och går. Dom är nämligen nedsatta från 1000 kr till 500 kr nu. Sen är det 25% rabatt på det så dom kostar bara 375 kr... Men så råkade det bli lite fel så jag fick ett par vanliga skor =)
Så idag gav jag mig ut för att byta dom men tyvärr är dom slut överallt. Dom finns inte nån stans i hela Lund eller Malmö. MEN så hittade jag ett par... i storlek 40,5 och dom köpte jag haha! Det blev inte så bra iom att jag har storlek 38,5 igentligen =)
Så nu får jag lämna tillbaka dom och köpa ett par andra imorgon. Jag har hittat ett par för 800 kr och så 25% på det, så dom får det kanske bli.... Får se vad jag unnar mig.

                                          
                              
Min älskade bebis, så mycket kärlek jag har till dig!

Imorgon blir det nog en runda till lund tror jag, om vi känner för det efter bvc då. Ska prata med födelsedagsfén för snart fyller Minjas mormor år =)



Kommentarer
Mamma

Hej Minjas Mamma! Nu har vi åxå tinat upp! Nästa match får vänta tills det är met än 1 grad varmt (eller kallt )! Nä runt 20grd är nog bättre ! Men det är alltid lika mysigt att göra något tillsammans! Minja får heja fram dom bättre ! Puss puss Mormor

2012-04-03 @ 21:51:21
William

Hej Minja !

Det ser ut som Du redan har en plats i laget

LdB-Malmö !



Ha det bra , vi ses snart i Höllviken !

Kära Hälsningar gammelfarfar William !

2012-04-05 @ 07:21:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0