Snuvig prinsessa

Min lilla flicka kunde inte alls sova inatt. Hon vände och vred på sig och bara blev ledsen, snoret rann och livet kändes nog hårt så hon fick ligga mellan mig och tim, min älskade lilla flicka. Det blev inte mycket sömn för någon av oss men imorse var vi ändå glada alla tre. Den dumma förkylningen har gjort sig påmimd hela dagen, hon är röd om näsan och vill gärna vara uppe hos mamma mest hela tiden men hon är ändå vid gått humör så dagen har varit bra...
 
Jag och min lilla tjej välkomnade första advent med en lussebulle och lite kaffe :) Minja älskade lussebullen!!!
 
Sen efter lunch kom min mamma förbi och gav Minja adventspresenter! En rosa pulka och ett hjärta med ljusslinga att ha i fönstret på sitt rum. Tack snälla mormor och morfar! Imorgon ska vi ut och testa pulkan, tur att det är en massa snö och kallt ute!
 
Mini kom inte alls till ro ikväll så det blev en runda ute i kylan men när vi kom hem så vaknade hon och var ledsen ändå. Så hon fick sova i min famn framför tvn för att sen bäras in i sin säng. Nu sover hon gott och jag ska hålla alla mina tummar för att hon fortsätter så hela natten! Min lilla plutt! <3


Kommentarer
Mamma -Mormor

Både Lussebulle å Pulka mycket nytt på 1:à advent!

2012-12-03 @ 13:23:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0