En ny dag!

God morgon!
Det känns konstigt att ha väntat på ett datum i nio månader, dagen kom och försvann och var inte alls så speciell som jag trott... Det kom ju ingen liten bebis, jag tror inte riktigt att jag förstått det än för min hjärna säger fortfarande att hon kommer den 1a februari...
Nu känns det som att varje minut är spännande, tänk om det bara plötsligt händer =) Tänk om jag när som helst startar slutspurten för att bli mamma!!!! Åh så pirrigt det är i min mage!

Igår köpte jag lite proviant till sjukhusvistelsen... Blev mangoproviva, lite choklad, nötter, hallonsoda!!!, energidrickor och en chokladbar till min kärlek och så bröd så att vi kan bre lite mackor. Skulle vara så typiskt om vi nu inte kommer äta en smula när vi väl är inne haha men vi ska ju förhoppningsvis ligga kvar i två dygn så det finns säkert tid över att smaska i sig lite gott. Känns iaf bra att ha det hemma OM det är så att vi sk aåka in snart och OM vi då behöver lite att tugga på!

Jag fortsätter med mitt hallonbladsté så får vi se vad som händer...

Om minder än 5 timmar kommer min kärlek hem och jag längtar redan! Vi har inga planer för eftermiddagen eller kvällen men bara att ha honom hemma är underbart! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0