På västfronten intet nytt...

Har än så länge haft en mycket mysig dag, farit runt en runda på stan med min trollmor. Sen fikade vi med fina Elin och hennes lilla son Millian. Han är så himla glad och snäll, en sån har jag beställt!!!
Fick en massa fina kläder av dom, det är lika kul varje gång man får något och jag kan knappt vänta att få ta på dom på min lilla flicka!
Jag har även länge velat ha en sån bärsjal, har hört att dom ska vara väldigt bra när bebisarna är små eftersom dom gärna vill vara nära mest helatiden =) Och tänka sig, just en sån hade Elin packat ner i påsen!!!
Så nu fattas det bara en bebis att stoppa i sjalen!

Nu blir det en runda ner till Höllviken, jag är så himla rastlös helatiden och orkar inte bara sitta och vänta ut tiden i lägenheten så vi tänkte besöka ett par vänner för att få i oss lite mat ikväll!

Imorgon fyller lilla Bella ETT ÅR! Så det blir lite firande och sen hoppas vi på att Tims mamma och Micke vill komma och umgås med oss över lite mat =)

Och mannen min är nöjd eftersom han hann med sin fotboll idag utan att behöva rusa iväg och få en bebis haha!
Jag är inte fullt lika nöjd över att det inte ens känns som att hon kommer snart...


Ett hjärta till alla fina hjärtan i mitt liv!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0