Min fina Muminbebis

Idag har vi varit hos ortopeden för att kolla Minjas höft. Läkaren på sjukhuset tyckte att höfthulan klikade lite så han ville att vi skulle kolla upp det. Så idag har dom undersökt och gjort ultrljud på min bebis och allt såg bra ut. Jag var lite nervös innan så känslan när dom sa att det var bra, var helt underbar!


På väg till farbrordoktorn

Jag hittade foton i Tims mobil nu från sjukhuset. Jag var inte riktigt i tillstånd att fotta något under de första två dygnen (hade all min koncentration bara på min bebis) så jag har inga bilder alls på min mobil från de första timmarna... Men sån tur är så har Tim det!


Några minuter gammal i Mormors famn


Här hade vi fått komma till vårt rum

Så otroligt mycket känslor som bubblar i min kropp när jag ser bilderna som hon är helt ny på. Tänk att då hade jag inte en aning om vem hon var eller hur hon var...
Nu har vi haft henne i sex dagar och mitt liv har aldrig varit underbarare! För varje dag som går så lär vi oss mer om vem hon är, vad hon gillar och ogillar... Hon är väldigt sällan ledsen, om vi byter blöja så kan hon berätta att det är drygt, eller om hon är hungrig så kan det komma det en liten klagan. Utöver det så är hon väldigt nöjd med livet. Hon äter ca var tredje-fjärde timme, sover hela nätterna med undantaget för en måltid.
Igår bestämde vi oss för att bada henne, det var ingen hit. Hon skrek mest men så fort hon kom upp så var hon väldigt nöjd!

  
Mycket mysigare att vara naken i en handduk än i badkaret!


Min älskade nybadade lilla Muminbebis!

Snart hoppas jag på att min lilla flicka vaknar så att hon kan äta lite, sen ska jag ge mig ut på en snabb liten tur för första gången sen hon kom. Jag ska åka och hämta ut ett paket på kronprinsen...
Så hon får klara sig ensam med sin pappa!!! <3




Kommentarer
William





Gattis på Alla Hjärtans Dag

från William

2012-02-14 @ 12:32:01
Josephine

Tack farfar! Massa grattis till dig med! Kramar

2012-02-14 @ 20:39:12
URL: http://vimedflickan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0