Bm-besök!

Imorse var jag uppe tidigt för att besöka barnmorskan, vanligt veckobesök. Allt såg bra ut, knytets hjärta slog fint, mitt blogtryck var bra och magen hade vuxit 1 cm precis som den ska... Så det verkar inte som att hon har det allt för dåligt där inne, vilket jag i och för sig misstänkte eftersom hon väljer att stanna kvar än så länge!!!

Efter bm-besöket blev det en liten promenad, det är underbart väder ute... Strålande sol och ca 12 minusgrader! Jag hade inte mycket känsel kvar i ben och ansikte när jag kom hem men det var ändå superskönt!

           


Annars så har vi inte så mycket planer inför helgen, bara fredagsmys ikväll, imorgon ska ju mitt hjärta spela fotboll haha och sen på söndag har vi bokat in en lunch med Tims mamma och Micke. Det hade varit jättekul med en söndagslunch men när ska vi planera in vår bebeis!!?!?

OJ nu gick strömmen här, allt bara stängdes av! Tur att det är ljust ute =) och vilken tur att jag har en fulladdad laptop så att jag har något att göra, om strömmen nu skulle bestämma sig för att vara av ett tag!!!
Tänk, det är inte lätt att leva på 2000-talet, ett strömavbrott kan verkligen göra en paralyserad hahaha!

Nä nu ska jag försöka "vila ut bebisen" för det säger Tim att man ska göra!
Trevlig helg!


Kommentarer
michaela

säkert sista bm-besöket nu ;)



angående headern så kan du göra en i ett bildprogram. typ photoshop (storlek 800*300) och senfår du klistra in den i stilmallen. låter sjukt krångligt va? om du vill kan jag försöka hjälpa dig? vet inte riktigt hur stilmallen till det temat (det rosa- love-temat) du har valt ser ut men jag kanske kan lista ut vart man ska klistra in adressen till headern. hursom. om du vill kan du skicka bild/bilder och förklara typ hur du vill ha headern så kan jag försöka få ihop en till dig. om du inte vill göra den själv förstås. du kanske kan det skitbra haha ;)

KRAM!!

2012-02-03 @ 12:25:51
William

Hej Josse och alla andra !

Visst är det jobbigt utan ström, men det varade inte så länge, som tur var.

Lo kanske väntar på mer cheescake i sitt bo och därför inte vill ut ?

Lycka till med allt önskar William !

2012-02-03 @ 12:46:23
Josephine

Michaela- Åhh ja tack snälla om du vill göra den till mig, jag är så kass på sånt så det ska jag nog inte ge mig på. Fattade inte nåt av det du skrev haha! Skickar över det till dig sen ikväll.



Farfar- Ja men cheesecaken är slut nu så det kan jag inte erbjuda henne mer, får komma på nåt annat att locka ut henne med =)

2012-02-03 @ 18:28:09
URL: http://vimedflickan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0