Status: oförändrad

Har sovit gott denna natten med... Och idag vaknade vi till snö! Tycker det räcker med att det är några minusgrader nu, snön kan jag vara utan!

Det är så bra när Tims mamma och Micke är här för Micke är en riktig liten fixargubbe så nu har vi en taklampa i Knytets rum! Jag har köpt en typ lampkrona för länge sedan men sen blev det lite fel med själva kontakten, men nu är det fixat!! Ska bara köpa en glödlampa så kan vi sprida ljus i rummet!!
Jag tror att jag fortfarande är lite mätt efter att dom var hon oss igår, hade en jättemysig kväll! 

  
Liten flicka ska ha rosa lampa!

Tim ska jobba kväll idag och jag känner redan nu vilken panik jag kommer ha idag om inte detta satt igång innan han åker. Det är så himla drygt att bara vänta nu! Så jag fick ringa min mamma och tvinga hit henne och pappa ikväll haha! Fösökte locka med att jag kan laga mat och när jag bad snällt så kunde hon inte säga nej haha! Så  nu behöver jag inte ha en jättelång ensamkväll i väntan iaf! =)

Nu är jag en riktig tjockis, det är sjukt att magen kan tänjas ut så mycket! Ser ut som jag har en medicinboll där inne nu =)


Försök att slå den =)

Nä nu ska jag fortsätta göra ingenting, eller jo just det, jag ska ju VÄNTA!!!! <3



Kommentarer
Nicole

Eftersom du mest tittar på tv program nuförtiden får jag väl uppdatera mig med hjälp av bloggen istället. Jag tycker din mage är fin men jag tycker faktiskt den lilla flickan kan komma ut nu. Älskar dig

2012-02-06 @ 21:52:33
Josephine

Ja men jag ringde ju dig sen men NÄ då ville du inte veta av mig!

Jag jobbar på det här med bebis men mina idéer börjar tryta nu... Förslag på utlockningsmetoder?

2012-02-06 @ 22:38:58
URL: http://vimedflickan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0