Cheesecakemumsning!

Det blev en supermysig kväll igår, vi åt mina hemmagjorda köttbullar med pasta sen hallon-och blåbärscheesecake till efterrätt. Självklart glömde jag ju att fotta mitt mästerverk men sån tur är så hann min älskling få en bild innan vi högg in på den...

         


Idag åkte jag och mitt hjärta till den nya saluhallen som öppnat i västra hamnen. Men jag var inte speciellt imponerad. Det var mer som en affär än som en saluhall tyckte jag.
Sen mötte vi upp Anna och Bella för en fika på vårt favoritcafé, Anna tycker med att flickan ska komma nu så hon drog med mig på en promenad genom stan för att kanske få igång det... Men inte hjälpte det!!

Fottade magen idag med. Har bilder från typ varje eller varannan vecka från ungefär vecka 13 tror jag, tänkte att jag skulle lägga upp dom sen... Kan va roligt att se hur mycket som verkligen har hänt under dessa 9 månaderna. Men det får bli en annan dag!
Här är en från idag.



Nu ska jag bara mysa resten av kvällen, finns cheesecake över från igår så vem vet, kanske jag mumsar lite =)




Och knytet, nu tjatar precis alla på att du ska komma och undrar när dom ska få pussa på dig så snälla skynda dig lite. Jag vill veta vem du är!!!
Och speciellt för din mormors skull, hon har väldiga problem med sin mormorlängtan! <3



Kommentarer
Sus

Du är så vacker vännen!!!!

2012-02-01 @ 09:28:08
michaela

åh. nu belv jag lite ledsen..kom liksom på att jag aldrig kommer få se dig i din fina mage :( lova att du iallafall lägger upp lite bilder från resans gång!

puss på dig.

2012-02-01 @ 12:18:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0