Självdiciplinen skärps

Okej nu har jag bestämt mig, jag ska bli duktigare på att skriva här och jag ska bli av med mina hemska 10 extrakilon!
Från graviditeten har jag bara 5 kilo kvar men jag hade 5 kg för mycket redan innan jag blev gravid så nu ska dom bort! Jag kämpar fortfarande med mitt lchf och det känns jättebra men det behövs lite mer nu. Kilona segar liksom kvar så nu blir det powerwalks och rockande!!!
 Så imorgon kör jag igång, stenhård kost och träning och så kommer det en snabbgenomgång från mina, Minjas och Tims senaste veckor!!
 
 


Kommentarer
Anonym

Lycka till med kilona som naturligtvis inte raar
på en gång.Men det går åt rätt håll !

Roligt att Du hittat datorn igen så att Minja kan
följa opp vad som händer med Er alla !

Kära hälsningar till sprattelgumman och Er andra !

William

2012-07-13 @ 08:32:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0