En fantastisk ettårsdag

Vi har haft några underbara dagar, min lilla familj och jag. Numera har jag en liten ettåring till dotter, eller stor kanske jag ska säga!
 
Min älskade underbara Minja, GRATTIS än en gång! Du är så himla duktig så det är knappt sant... Alltid så himla glad och lätt att ha och göra med.
 
På självaste födelsedagen mös vi hemma på morgonen med sång och presenter. Sen efter lunch kom Sara och Minjas gammelfarfar och åt tårta med oss. Jag hade varit och köpt en rosa prinsesstårta som var mycket god, även godkänd av födelsedagsgrisen.
Sen åkte jag och lilla familjen till muséena och roade oss ett tag. Jag ville igentilgen till Leos lekland men det härjar ju en massa otäcka influenser nu så det får vänta ett tag. Istället fick min älskling gå loss på alla knappar och spakar på tekniska muséet, tror hon var lika nöjd med det!!!
 
 
Idag har vi haft kalas hela dagen lång. Imorse kom Tims sida av släkten, sen kom min och ieftermiddags kom vännerna. Minja har fått sååååå många fina saker! Det är helt galet så många paketer en sån liten plutt kan få, hon är riktigt bortskämd! =)
Paketerna innehöll allt från duplo, ett kök, kastruller, en morgonrock, en hoppeko, en massa kläder och mycket mycket annat. Jag hade speciellt önskat kläder till henne eftersom vi inte har så mycket i större storlekar, och kläder fick vi!!! Toppen!
Tim bakade rosa prinsesstårtor och mamma hjälpte till med världens gosaste toscakakor!
Det känns som att vi haft en toppendag och jag är så himla glad och stolt över min lilla dotter!
Det är en riktigt stor känsla att fira sitt barns ettårsdag, hon är ju liksom vår lilla plutt och nu är hon redan ett år... Helt fantastiskt!
 
Jag har en massa fina foton men dom vill inte komma fram till mailen nu så dom kommer imorgon!
 
 
 
Tack så jättemycket alla vära underbara vänner och famijer för en underbar dag med superfina presenter <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0