Helgen utan prinsessan

Det är så himla tråkigt när jag kommer in i dessa perioderna då jag inte skriver så mycket här, jag tänker på det varje dag men tar mig inte för att sätta mig ner... Jag jobbar en hel del nu och tiden som finns över bara älskar jag att spendera med min underbara stora lilla tjej <3
 
 
Jag och Tim var i Prag i helgen och bara njöt en massa, åt god mat och tog det lungt. Undertiden var Minja hos sin mormor och morfar och busade en massa. Det var första gången jag var utan henne längre än ett dygn och det var JOBBIGT! Jag trodde inte att jag skulle vara så löjlig och känna att det var så jobbigt men usch vad jag var ledsen när vi skulle åka... Men det gick bra och vi hade alla en underbar helg!
 
I söndags när vi kom hem så tog jag med mig min tjej för att gå och handla, tyvärr så var den dumma vinden ute och knuffade omkull prinsessan som numera går omkring med en skrapad näsa! Förberedd för dagis haha!
 
Minjas älskade Ludde, dom är bästa vänner dom två <3


Kommentarer
emilia

Jag vill ju se bilder från Prag!!

2013-03-13 @ 21:39:15
URL: http://enbravardag.blogg.se
william

Helgen är slut - men var är prinsessan ?????

Kära vårhälsningar till Er alla !

2013-04-09 @ 07:34:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0