Mormors chailatte

Mys med mitt hjärta är det bästa som finns <3
 
Det är makalöst vad tiden går fort... Min älskade tjej bara växer och gror, hon är en stor liten tjej nu som lär sig nya saker varje dag!
Jag jobbade kl 10-16 hela förra veckan och hade en superbra vecka! Jag älskar mitt jobb så det var så himla roligt att få komma tillbaka till samma ställe flera dagar i sträck. Att jobba så intensivt är jättekul och utvecklande men när jag kom hem var jag helt slut i huvudet... Det var dessutom på engelska så när man måste översätta från engelska till svenska och sen till teckenspråk och tvärtom så är man helt totalt slut på energi när man kommer hem
Denna veckan har jag än så länge inte så mycket jobb, hoppas att det kommer in lite till så att jag inte sitter hemma och inte gör någon nytta =) Dessutom behöver vi ju pengarna!!
 
 
 
Vi var och fikade med mormorn för att tag sedan, dendära chailatten som mormorn brukar dricka tackar inte min lilla tjej nej till i första taget =) Det är bra att dela!
 
 
Snart ska vi sätta fart på denna dagen med, mamman ska ta sig en dusch och barnet ska få kläder på sig!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0