Första gången hos tandläkaren

Imorse ringde jag till min farfar och lurade med honom till min farmors grav. Jag har inte varit där så himla många gånger, känner att jag är lika nära henne nu som när jag är där men det är ändå ganska så mysigt att kunna åka dit och plantera lite fina blomor, tända ett ljus och liksom ta sig lite tid. Så så blev det och gravplatsen blev jättefin!
 
Sen har vi lagat mat, ätit och lekt innan det bar av mot Minjas första besök hos tandläkaren.
 
Såhär glad är man innan man träffar tandläkaren för första gången, och lika glad när man kommer ut!
 
Ikväll har min prinsessa ätit makaroner och frikadeller, himla bra mat dedära! Bara att dela frikadellerna och sen äter hon helt själv. Lite med gaffel och mycket med händerna, men sålänge det kommer ner så är mamman nöjd. Man tror inte att det får plats så värst mycket mat i en så liten mage men oj vad hon kan äta min lilla tjej!
 
Jag älskar dig så mycket så att det nästan brinner i mitt hjärta!
 
Imorgon har vi förmodligen en lunchdejt och sen blir det jobb för min del på eftermiddagen och kvällen. Det är faktist både kul och skönt att komma hemifrån och jobba lite så då och då... Och så får ju Minja och hennes pappa lite pappa-dottertid!
 
Nu är min dam arg eftersom hon inte får skriva på datan så jag ska ägna mig åt lite lek innan klockan blir läggdags för henne.
 
Godkväll från mej och gnällfisen =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0