Ett helt livs väntan <3

Ikväll åkte jag med mitt lilla hjärta och hälsade å hos min fina vän Pierre och hans Lovisa. Dom ska när som helst få en liten pojke som ska hela Cliff <3
Det var så himla kul att träffa dom igen, åt tacos och pratade en massa och som vanligt så uppförde min dam sig som en riktig prinsessa. Hon bara skrattar och snackar, hon kröp till och med upp i Lovisas knä och pratade med bebisen i magen...
 
Lovisa frågade mig om jag verkligen kan förstå att jag är en mamma... Då svarade jag nej, ibland inte!
Men jag har inte kunnat släppa frågan och funderat en massa på det sen dess. Först tänkte jag att jag förstår det nog inte riktigt altid eftersom jag känner mig precis som jag gjorde innan, fast ändå inte men sen kom jag på en sak...
Jag tror inte att jag känner mig så annorluna som person nu jämfört med innan eftersom att jag nog i själen alltid varit en liten mamma. Jag har längtat efter barn så länge jag kan minnas, jag har alltid velat bli en mamma! Jag tror att jag nog varit den som tagit hand om mina vänner och varit en minimamma redan innan min älskade flicka kom till mig.
Självklart är livet och jag som person väldigt annorluna nu men jag tror att jag som sagt förberett mig för detta i hela livet, det är liksom meningen med att jag finns känns det som =)
 
 
Älskade barn, dej har jag väntat på i hela mitt liv <3


Kommentarer
William

Väntar man på något gott -
så väntar man aldrig förgäves !!!

Kära Hälsningar Farfar mm.

2013-03-02 @ 07:17:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0