Vad säger katten?

Idag har jag jobbat och det gick jättebra, det är kul att komma hemifrån och aktivera hjärnan lite! Fast jag saknar ju min lilla prinsessa så otroligt mycket och att mötas av henne i dörren sen när jag kommer hem är en så fantastisk känsla! Hennes leende och skratt träffar mig rakt i hjärtat, hon får mig att skrika innuti av lycka...
 
Hon vet förresten både vad hunden och katten säger nu! Hunden säger ufff och katten säger måew :) Underbara barn!

Min lilla flicka, hur kan tiden gå så fort???
 


Kommentarer
William

Du saknar pinsessan , men Tim "barnvakten" är väl också en dröm att komma hem till !

Ufff ufff med kära hälsningar !!!

William

2013-02-04 @ 08:33:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0