Överraskningsfest

Min lillebror tog ju examen för en liten tid sedan, han gick ut med högsta betyg på allt han gjort och alltså en 12a som slutbetyg. Jag är sååå himla stolt över honom!
Jag, Tim, Millan å Minja firade ju honom lite för nån vecka sedan när dom var här och åt. Men så igår hade Millan dragit ihopa hela familjen med mamma och pappa också för en liten överraskning hemma hos dom i Lund.
Mamma lagade färsbiffar och såser, Tim gjorde en potatisgratäng och en blomkåls/broccoligratäng, jag gjorde en sallad och Millan köpte vin, öl och gjorde efterrätt och pappa hade med sig blommor till Millan =)
Så när Crille kom hem så stod vi alla i vardagsrummet och överraskade honom med lite presenter. Vi hade köpt ett par machettknappar från Tiger, en fluga från Tiger och ett par grillbestick i rostfritt stål. Jag tror att han blev riktigt glad och vi hade en jättemysig kväll.
Minja var vaken ända tills efter kl 21 när vi åkte hem, trött men ändå vid väldigt gott mod... Hon slocknade på två röda i bilen och sov sedan till kl 7 imorse!!! Kanske det som är knepet, överraskningsfest där hon är vaken länge haha!
 
Tim spelar fotboll nu och när han kommer hem så ska vi hjäpa mammas vän, Kerstin att flytta sen blir det jobb för mig hela kvällen. Jag ska tolka på en fest så det ska bli jättekul!!
Sen blir det jobb för mig hela långa dagen imorgon men det ska också bli jättekul för det är ett uppdrag som jag älskar, har tolkat det flera gånger innan...
 
 
Elin, Madde och Olivia vär här och lekte med oss häromdagen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0