Farfarn och gammelfarfarn

Igår blev det en massa jobb för min del, men jag älskar mitt jobb så det var ingen fara! Tim och Minja lockade hit Minjas farfar och så tog dom en tur ner till stan för att handla presenter till Minja. Jag fick tjuvkolla på presenterna och jag måste säga att jag är mycket stolt och imponerad över deras val... Minja får se på torsdag!! =)
 
Mitt sista jobb igår var kl 17-20 i Lund och mannens fotboll började kl 20 så det krockade en aning... Men sån tur är så har vi Minjas bästa gammelfarfar rakt över gatan som hoppade in och satt vakt ett tag! Tack snälla!
 
Min lilla grisunge kan faktist äta själv!!?
 
Vet inte när det hände senast men mitt hjärta sov faktist till kl 8 dag!!! Väldigt lyxig och välbehövlig sovmorgon! Jag vaknade av att hon började prata och när jag slog upp ögonen så var det ljust ute!!! Underbara barn!
Idag ska Tim köpa en dörr till Minjas rum annars har vi inte så mycket planer mer än att jag ska jobba ikväll melan 18.30-20. Skönt med en dag att bara mysa och leka med min favorittjej <3
 


Kommentarer
michaela

vart blev bebisen av? det ser ju nästan ut som en ettåring på bilden ;)

2013-02-05 @ 10:38:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0