Firat Minjas farfar

I fredags fyllde Minjas farfar 65 år! Det firade vi med fika och lite presenter. Han fick en klocka som Minja valde ut och ska sen på ölprovning och rundvandring på malmöbryggeri tillsammans med Tim och Robin... Han verkade nöjd med sina presenter så det var riktigt kul att få fira honom lite!
 
I förra veckan när jag jobbade så var Tim, Minja och hennes farfar och fikade i stan tillsammans. Dom är så himla fina tillsammans, och sååå lika!
 
  
 
 
 
Både jag och Tim har/ska jobba hela helgen så Minja har busat en massa med sin mormor och morfar. Igår var dom minsann på Italiensk restaurang, här skäms man bort =)
Dom var även supersnälla och kom med lite kvällsmat och annat gott till mig och köpte säsong fyra av Sons of anarchy... Vi kollade på första, andra och tredje säsongen när jag var gravid men har inte sett säsong fyra än, men så var det halva priset på all köpfilm igår på Hemmkväll så då slog vi till...
Längtar så tills imorgon när vi båda är lediga så vi kan börja kolla på den!
 
<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0