Mitt hjärta har fått sprutor

Har ju glömt att visa Minjas tårta från födelsedagen...
 
 
Idag har mitt älskade lilla hjärta fått sprutor... Vi var på bvc för det tredje vaccinationen. Jag verkligen HATAR när hon har ont min älskling så jag måste gå ut från rummet när sprutorna åker fram. Jag har igentligen inga problem med sprutor eller smärta men när det gäller henne så är jag sååå blödig. Jag klarar bara inte av det så då känns det bättre att jag går ut så att hon inte känner av min nervositet. Så hennes pappa fick rycka in som vanligt och hålla om henne när dom stack i benen.
Det gick iallafall jättebra och Minja var så duktig! Självklart blev hon lite ledsen och grät en skvätt men sen blåste dom såpbubblor och då var det glömt och förlåtet.
 
 
Lite bilder från i helgen...
 
Ikväll jobbade jag en liten runda och Tim spelade fotboll så Minja blev passad av sin farfar en liten stund. Det hade gått superbra och dom hade lekt en massa även om hon blev lite kinkig på slutet, en trött tjej med ont i benen, då får man lov att vara lite ledsen!
Tack för hjälpen farfarTommy!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0