Mitt lilla guld

Det blev en svart micro, liten, smidig och mycket bra. Vi var ju givetvis tvugna att testa den så ett par av mammas kanelbullar fick sätta livet till =)
 
I eftermiddags var vi ute med Minja och gungade lite i det fina vädret, det är så underbart fantastiskt att se henne skratta så. Hon skrattar faktist en himla massa min lilla flicka. Det känns som att hon nästan alltid är glad, förrutom om hon är jättetrött eller hungrig... Och då får man lov att vara lite sur!
Det är en galet underbar känsla att få vara mamma till henne, att titta i hennes bruna små ögon och veta att hon är min <3 Min underbara dotter!
Känslan av att älska någon så mycket slår allt annat på jorden, gud vad jag är tacksam över att få vara mamma till min lilla Minja...
 
DU ÄR MITT GULD <3


Kommentarer
Millan

Snaskisen! Om du någon gång ska jobba några timmar i Lund så lämnar du väl henne hos oss? <3

Svar: Jaa klart hon kan komma till er då! Men går inte du i skolan?? <3
Josephine Engström

2013-01-26 @ 15:40:01
URL: http://enbravardag.blogg.se
Millan

Jo! Men har bara föreläsningar 2 timmar/dag. Vissa dagar inga alls :)

Svar: Åh så bra, har inget jobb i lund denna veckan än så länge men jag hör av mig om det kommer något =)
Josephine Engström

2013-01-27 @ 09:01:55
URL: http://enbravardag.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0