Grattis till er prins

Denna veckan startade jag med jobb, har jobbat ganska så mycket både igår och idag. Jag har en himla tur som älskar mitt jobb så mycket, annars hade det varit sååå jobbigt att åka ifrån min lilla dam. Men nu vet jag ju att hon har det superbra hemma med sin pappa och när jag väl kommer hem så käns det sådär alleles fantastiskt underbart att få krama och pussa på henne!
 
Det är jätteskönt att hon alltid är så glad när jag eller Tim ska gå. Hon blir aldrig ledsen aller arg om någon av oss ska gå hemifrån och hon måste stanna hemma. När jag ska gå så brukar jag bara säga att nu går jag, och frågar om hon vill vika till mig. Och det är hon aldrig sen med... Hon brukar vinka, skratta oh springa fram för att ge mig en hejdåpuss sen rusar hon in igen och ska leka eller gosa med sin pappa. Underbara barn!
 
Lillkocken, sådan far sådan dotter =)
Minja hjälpte sin pappa att laga mat häromdagen <3
 
Åhh min fina fina vän fick en liten prins i lördags! Dom her en underbart söt liten son sedan innan och nu kom äntligen lillebror. Han är så himla söt, precis som sin bror och jag bara längtar efter att få träffa dom!
Grattis min vän, till både dig och din fina familj <3


Kommentarer
William

Hej Minja !
Välj ut dom finaste morötterna , nyttigt och gott !

Kära Hälsningar Gammelfarfar !!!

2013-02-13 @ 08:15:42
michaela

åååh. TACK underbara fina du! snart ses vi och jag längtar såsåsåsåså mycket tills dess ♥

2013-02-13 @ 12:48:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0