12-04-28 Minjas dopdag <3





I lördags döptes min älskade dotter!
Det blev en fantastisk dag som jag föralltid kommer minnas. Vi fick en massa hjälp av våra underbara familjer, det var tack vare dom som dagen blev möjlig. Vi pyntade lokalen jätefint och Elin hjälpte mig att göra en jättefin tårta. Det kommer en massa fotton sen, ska visa hur underbart fin allt blev!

Minja var så himla snäll och glad hela dagen! Under själva dopet i kyrkan viasde hon upp sin bästa sida, tyst och glad som alltid. Hon till och med skrattade när prästen hällde vatten på henne!

Vår präst var jättebra, såndära präst som man önskar att det fanns flera av. En sån som inte är så högkyrklig av sig och som inte får sig att känna sig obekväm. Jag är superglad att det blev just hon och jag är så himla nöjd med Minjas dag.
Hon fick en massa fina presenter allt från halsband, filmer och böcker till pengar, servis, kläder och en massa annat fint. Det ska bli kul när hon blir lite äldre och kan använda sakerna!

Så tack så mycket än en gång till alla som hjälpte oss med Minjas dag!
Ni är fantastiska!
<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0