MFFs största lilla fan!

Här om dagen åt jag och min lilla familj lunch med farmorn på stan. Det blev kycklingfilé på lillatorg, mycket gott!
Tims mamma har lämnat in sin gamla brudklänning till en sömmerska som ska sy om den till en dopklänning till Minja, vi hopas å hoppas att vi får se den snart så vi kan prova den på min lilla älskling! Spännande!


Pappa, dotter och farmor

I fredags spelade MFF mot Kalmar och vi hade inga planer på att se matchen, vi har ju en bebis och att ha henne med är inte helt enkelt. Men så kom vi på att man faktist kan se den på O´learys istället. Så vi raggade med oss Madde, Mikkel å Olivia och gick bort till O´learys på stadion. Det blev supertrevligt och Tims MFF vann!!!


Våra vänner!

 
MFFs största lilla fan =)

Igårkväll kom Tims pappa hit med sin tjej Ingela och farbror Robin. Vi bjöd på trerätters och drack lite vin, blev en jättemysig kväll med en massa skratt!
Lilla loppan var så glad och nöjd hela kvällen och fick en massa komplimanger av våra gäster, det gör hennes mamma lika stolt varje gång! Och så fick hon en speldosa av sin farfar! En måne som nu hänger vid skötbordet, tack så mycket!!!


Idag åkte jag med min man och dotter till bokskogen för att plocka lite mer ramslök. Det är sjukt så mycket det finns nu, men tyvärr så finns dom bara kvar nån vecka till... Men nu har vi så det räcker ett tag!
Det är mysigt att komma iväg på lite småutflykter emellanåt, att få göra saker tillsammans...

 
 

Ballögonen har hon fått efter sin far haha!



Kommentarer
Millan

oooh nu kom jag på att vi gärna blir bjudna på middag som utbyte för skorna ;) haha. Om ni lagar mat så tar vi med vin :D

Puss å kärlek!

2012-04-15 @ 19:28:21
URL: http://emiliagabriella.devote.se
Josephine mamma till Minja

Åh ja det låter ju som en plan! Kan ni någon gång på veckodagarna eller bara på helger? Tim jobbar tyvärr i helgen, men det kommer ju flera :)

Minja hälsar puss!

Kärlek <3

2012-04-15 @ 23:22:32
URL: http://vimedflickan.webblogg.se/
Millan

Denna veckan kan inte jag, och Crille ska resa bort i helgen (snyft).. men nästa vecka? Det spelar ingen roll när utan ta någon dag som passar er!

Pussa på lilla M <3

2012-04-16 @ 09:50:59
URL: http://emiliagabriella.devote.se
Millan

:D Den här veckan kan inte jag, och C är bortrest i helgen!

Nästa vecka hade gått jättebra, förutom onsdagen! <3 Pussa M <3

2012-04-16 @ 10:44:32
URL: http://emiliagabriella.devote.se
Farbror Robin

Vill tacka så mycket för den goda maten. Fasen du har talang för

de dära! Behöver inte va kock för att kunna laga något gott tydligen;-) hur som helst, de var super trevligt och så himla söt minja är. Kommer snart och hälsar på igen!

2012-04-16 @ 18:52:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0