Bästisen Anna

Jag tycker så himla synd om mitt lilla hjärta nu när hon är förkyld! Hon har sovit gott inatt men vaknade vid 3-tiden och kunde inte andas... Jag fixade hennes näsa och hon fick välling men hon kunde inte somna om. Så typ 03.44 fick Tim gå upp med henne. Hon slocknade i hans famn efter ett tag och sov i 1,5 timme och sen byttes vi av vid klockan 7. Nu kollar vi på vakna med the voice och tittar in här, Minja är som vanligt väääldigt intresserad av datan =) förrutom datan så är det lilla Anna som är favoriten nu. Det ska pussas och kramas och släpas runt med henne överallt.
Minja fick lilla Anna av en av mina "extra familjer" Bergkvists när hon var liten plutt och nu har dom blivit bästa vänner!
 
Bästa lilla Anna
 
Det kommer nog inte dröja länge innan min plutta är duktigare än mig på datorer... =)
 
Det snöar ute igen, som bara den! Kanske blir lite pulkaåkning även idag!? Ikväll ska jag kolla på bio med min mamma, roligt att få göra något bara jag och mamma <3


Kommentarer
William

Krya på Dig Minja !
Vi ses på fredag , då får Du visa mej Anna !

Gammelfarfar William !

2012-12-04 @ 13:07:56
Annika Bergkvist

Ha myspys med mamsen. Pussa bort förkylning har jag hört hjälper...puuuussar puuuussar puuuussar på dig goa Lilla Lo:)
Bergkvistarna

2012-12-04 @ 20:29:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0