Damen står helt själv!

 
Nio månader och tjugionio dagar gammal och min prinsessa står helt själv!!!
Hon har kunnat stå länge men igår så släppte hon på riktigt och stod i typ en minut själv utan att hålla sig i, och så har hon fortsatt sen dess! Nu när hon märkt att hon kan stå själv så har hon även blivit mer vågad när hon gär. Hon accepterar nu att hålla i bara ett finger med en av sina händer när hon går. Så hon går igentligen själv men vill hålla i ett finger för säkerhets skull! =)
Vi har ju alla gissat på att hon ska kunna gå själv på julafton och jag gissar på att vi kommer få rätt!
 
 
                                    
                                            
Det är inte så lätt att fånga det med mobilkameran men jag gjorde tappra försök...
 
Elin och Millian kom och bakade lussebullar med oss igår, han är uppfinningsrik älskade lilla Millian!
 
Min lilla tjej är fortfarande jätteförkyld men jag tror att det börjar ge med sig nu. Natten till igår var hon såå ledsen och var vaken mest hela natten och gnällde och vred på sig. Inatt var det bättre men hon har mycket slemm i halsen så hon har hostat en del. Första halvan natten sov hon ï sin pappas famn och sen mellan oss. Det gick bra och jag fick sov morgon till kl halv 7!!!
Både jag och Tim är förkyda men mår ändå bra så nu hoppas vi bara på att det går över snabbt.
 
Idag blir det jobb för min del. Min underbara vän Elin kommer med Millian och passar Mini en timme eller två tills mamma kommer in och tar henne. Igentligen skulle min farfar ha Minja men eftersom hon är så förkyld så kände jag att det var onödigt. Skulle han bli sjuk för att ha passat henne en timme bara så skulle jag bli så arg på mig själv. Så vi skjuter på det och får leka med honom när Minja blivit frisk istället!
 
Grattis min älskade dotter, 10 månader gammal och hur fantstisk som helst!
Du imponerar på mig varje dag när du lär dig nya saker och får mitt hjärta att slå volter när du tittar på mig.
Du är det bästa man kan önska sig och jag älskar dig mer än vad det finns att beskriva med <3


Kommentarer
Michaela

woooow. bra jobbat minja! nu traskar du snart runt och mamma och pappa får inte en lugn stund ;) jättefin kofta du har förresten, T hade en liknande när han var i din ålder, väldigt sött!

vi saknar er ♥

2012-12-07 @ 14:27:03
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0