En helt fantastisk jul!

Dongeln är tyvärr inte återfunnen så inläggen har uteblivit... Men min vän Mikaela är här på besök innan hon åker vidare mot nya äventyr imorgon så jag har lånat hennes iPad... Ååååhhhhh vad jag vill ha en iPad, en helt fantastisk bra uppfinning! 
 
Julen har varit helt fantastisk under och vi har alla fått så himla fina julklappar! Minja har fått ett gunglamm, en docka, en massa fina kläder, böcker, leksaker, miniatyr bord och stolar, en dockvagn, en cd med barnvisor, en ljusslinga och en massa annat som jag inte kommer på nu!!! 
Jag är sådär äckligt nöjd och glad över mina julklappar i år, sådär så att jag blir glad bara jag tänker på allt jag fått, och givetvis det Minja fått!
 
Det enda "problemet" med att ha ett vinterbarn är att nu har hon ju redan fått allt och lite till i julklapp så vad ska hon önska sig i födelsedagspresent!???!? Stackars barn som har så mycket att det är svårt att komma på mer att önska :)
 
Tänk att hon snart är ett år gammal och vi ska ha ettårskalas!!! Herregud var tog tiden vägen!?
Nu är det så underbart roligt att vara med henne, hon förstår en massa och har så himla mycket humor... 
Hon förstår en massa ord och gör som man ska:
vinka, klappa, skjuts upp till pippiarna :) , ögat, lampan, örat, vad hunden säger, dansa och hon kan säga tack!! Hon reser sig och står upp själv och tar några få steg på egen hand, hon kan äta med sin egna bestick och pussas som bara den!
 
Älskade underbara barn, som jag älskar dej! <3


Kommentarer
William

Tack för besöket i Höllviken och alla fina julklappar.

Minja kan önska sig en "dångel" och ge mamma så hon kan fortsätta med sin " vimedflickan" när hon vill !

Trevlig fortsättning önskar Fatfar mm. till Er alla ! William

2012-12-28 @ 10:10:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0