Hon överraskade med sovmorgon!

Idag valde min prinsessa, till min stora förtjusning, att ta sovmorgon till kl halv 7!
Tänk om vi hade haft det såhär varje morgon, då hade dagarna blivit mycket smidigare... För när hon väljer att välkomna dagen vid 5-tiden så måste jag gå och lägga mig i en liten timme mellan 8.30-9.30 innan tim går till jobbet, och sen vid 10-tiden är min tjej så himla trött och behöver sova... Enda problemet är att jag då oftast är mitt uppe i att göra mig iordnig för dagens bravader.
Jag ska hålla alla mina tummar och tår för att hon kommer göra denna sovmorgon till en vana!
 
Lilla Lo är sååå lycklig över sin gåvagn, den hjälper ju henne att springa runt och pilla på ALLT överallt!!!


Kommentarer
Anonym

Hon gör som du gjorde sätter sig i allting!

2012-12-11 @ 11:37:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0