Jag har fått en ballerina i mitt hus!

Vi har en jättemysig dag här hemma. Millian har börjat på dagis i förra veckan och idag skulle han för första gången stanna kvar och äta lunch med dom andra barnen. Elin lämnade honom vid halv 9 och kom sen hem till mej och Minja. Så det blev en frukostdejt och lite lek. Elin klädde min ballerina idag och hon blev söt som en liten bakelse haha!
Nu får hon visa upp sig på bvc =)
 
 
Min tjej har sovit i två timmar nu, hon ligger i sin vagn ute å ballkongen och myser. Tyvärr så har vi en unge i lägenheten ovanför som ALLTID skriker, dag och natt och jag får spel! Jag har farit upp minst 20 ggr nu eftersom jag trott att Mini gråter men nä det är inte min unge som för liv..
 
När ballerinan vaknat ska vi åka iväg en liten runda och fixa nödvändigheter, sen blir det mätning och vägning!


Kommentarer
William

Dansa min docka- - - - - - !

Hoppas Du är bättre från förkylningen !!!

Hälsa Mamma & Pappa !
Gammelfarfar

2012-12-12 @ 15:41:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0