Kanske hon går till julafton!?

Tyvärr så har Minja börjat vaka tidigt igen... Det fungerade bra fram tills hon blev förkyld och sov så dåligt. Efter det är vi tillbaka på halv 5-tiden och det är inte jättekul!
Vi har fortsatt som innan med att hon är vaken på morgonen i ca 4-5 timmar tills hon är jättetrött. Då sover hon typ 1,5-2 timmar. Därefter är hon vaken tills på eftermiddagen då hon vilar i ca 30-45 min och jag försöker se till att hon vaknar senast kl 16.00-16.30 då.
 
Igår tog Mini förresten sina första egna steg!!! Hon stod i hallen med min pappa så släppte hon sin vagn och gick 2-3 steg mot honom utan stöd! Min duktiga tjej! Så hoppet finns fortfarande att hon kommer gå på julafton!!!
 
 
Bjuder på en bild från i sommras när vi åt lunch med Minjas farmor, idag väntar en ny lunch!


Kommentarer
Annika Bergkvist

Klart lilla sötnosen går:) i små söta lackskor...
Kram familjen. Snart ses vi:)
Annika

2012-12-14 @ 19:42:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0