Min lussande lilla gumma

Idag är det lucia och vår lilla dam har självklart lussat för oss!
Hon kunde inte riktigt bestämma sig för vad hon ville vara så det blev pepparkaksgumma med luciakrona =)
Fin som bara den i sin lilla klänning med pepparkakshatt och sen luciakronan såklart!
 
 
 
 
 
Jag jobbade en stund i förmiddags men det var ett svårt uppdrag så det kändes lite tungt när jag gick därifrån. Sån tur är så har jag en helt underbar kollega som gör så att jag inte gräver ner mig totalt så det ska nog bli bra snart... Övning ger färdighet =)
Ikväll åkte vi hem till mina föräldrar och åt tacos, det va sååå gott idagll!
 
Imorgon väntar en lunchdejt med Minjas farmor, sen lussebak med min lilla familj och på kvällen ska jag träffa Elin. Vi ska slipa och måla en byrå till henne tillsammans med några glas vin och lite musik!
 


Kommentarer
millan

jag döööör av dessa bilder!!! Lilla grisungen! Hon blir bara sötare och sötare, hur ska det sluta? Jag biter ihop så att käkarna gör ont.

Svar: Haha du är så fin Millan! Tack snälla =) När ska ni passa min lilla gris?????? Puss
Josephine Engström

2012-12-14 @ 16:24:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0